Skip to content

פרקליט המדינה תומך בחקירה פלילית נגד חברת הכנסת לי גוטליב

גוטליב נתבעה גם על ידי שקמה ברסלר מגיבה: "אני שבה ומבהירה כי החסינות שלי היא מהותית ומעוגנת בחוק ואין לי כוונה להסיר אותה."
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת הכנסת טלי גוטליב, הידועה בהשתלחויויות חסרות הרסן, ממשיכה בקו הלוחמני שמתבסס בין השאר על אתר מפוקפק בשם "עדנה קרנבל".  בסדרת ציוצים בימים האחרונים חשפה גוטליב כי בן זוגה של שקמה ברסלר, ממובילות המחאה נגד ההפיכה המשטרית, לכורה הוא איש שב"כ. בתוך כך הפיצה תיאוריית קשר שקרית, שנועדה ככל הנראה לרמוז לשיתוף פעולה בין מובילי המחאה לבכירי מערכת הביטחון, שהוביל כביכול לטבח 7 באוקטובר. היום (חמישי), פרסם לראשונה עיתון ה'ארץ' כי פרקליט המדינה עמית איסמן תומך בחקירה פלילית נגד חברת הכנסת טלי גוטליב.  את ההכרעה בעניין תקבל בימים הקרובים היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב־מיארה.

פרופ' שקמה ברסלר בת"א (צילום דן בר דוב)
פרופ' שקמה ברסלר בת"א (צילום דן בר דוב)
ח"כ טלי גוטליב (צילום: דוברות הכנסת)

גוטליב צייצה: "עדנה קרנבל מפרסמת שארה״ב יירטה שיחות בין בעלה של שקמה ברסלר לגדול המרצחים יחיא סינואר מס ימים לפני התופת. ראש המוסד זימן את ברסלר לפגישה. זוכרים שרשמתי כאן על פגישה בין ברסלר לראש המוסד? זוכרים שמשרד רוה״מ הוציא הכחשה לדבריי ואני הבהרתי שאני עומדת מאחורי דבריי? המקורות שלי ברזל!".
עורכי דינה של שקמה ברסלר, מראשי המחאה נגד הרפורמה המשפטית, פנו ביום שני האחרון לראש אגף חקירות ומודיעין במשטרה וליועצת המשפטית לממשלה, בדרישה לפתוח בחקירה נגד חברת הכנסת טלי גוטליב. זאת, לאחר הטענות הקשות שהשמיעה גוטליב כלפיה, במהלך השבוע השבוע שעבר. פנייה שנשלחה על ידי עורכי הדין עידן סגר ואוהד רוזן, מפורטת שורת עבירות שעולה חשד שח״כ גוטליב ביצעה, ובהן סיוע לאויב במלחמה,  גילוי מידע חסוי בניגוד לחוק שירות הביטחון הכללי, תעמולה תבוסנית, שימוש לרעה בכוח המשרה, הפרת אמונים ולשון הרע", נכתב בפנייה.
גוטליב צייצה היון את תשובתה: "הגב׳ ברסלר התגעגעה לאור הזרקורים ופרסמה שהיא הגישה תביעה נגדי. אני שבה ומבהירה כי החסינות שלי היא מהותית ומעוגנת בחוק ואין לי כוונה להסיר אותה. צר לי לאכזב את הגב׳ שאחראית עם חבריה בין השאר לתופת שהתרחשה עלינו. (ברסלר את מחוייבת במסירה אישית ויש לך את הקשרים שלך להשיג את כתובתי)", לשון הציטוט

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן