Skip to content

ביבי – אתה שוב מספר לנו סיפורי סבתא

נתניהו סירב להתחייב שאין סיכון בחזרה ליישובי עוטף עזה. תשובתו המתחכמת שהגיעה: ״לא מכיר מקום עם אפס סיכון״ (נתן רונן - מאמר דעה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ביבי עושה את זה שלשום בערב. הוא "שוב מספר לנו סיפורי סבתא" בהנחה שרובנו שכחנו או שאנחנו חיים בלה-לה-לנד ורק הוא יודע מה נכון פה.
*היועץ שלו פינקלשטיין , לימד אותו יפה שאם אתה רוצה תשומת לב, אתה חייב לפלג, להסית ולהצביע על אויב משותף, ובהחלט עדיף להצביע או לרמוז על קונספירציית "בוגד" מומצא מהבית, ולהסית אליו את כל תשומת הלב.

* האידיוטית השימושית" טלי גוטליב נשלחה בשירות המשפחה להעליל על פרופ' שיקמה ברסלר האהודה והפופולרית ולסמן אותה כאויבת העם ואת בעלה – בכיר בשירותי הביטחון- כבוגד מבפנים שלכאורה עשה יד אחת עם יחיא סינוואר ערב טבח ה-7 באוקטובר 23.

"63 מיליארד שקלים הושקעו בחמש שנים לפיתוח אזורי הנגב והגליל". בנימין נתניהו (צילום ארכיון: נירה ידין)
(צילום ארכיון: נירה ידין)

*אתמול הביבי הרחיב את היריעה: הנאשם נהנתניהו נתן לנו הופעה נוספת בה הוא ניסה לספר לנו כי מה אם הוא יעשה כדרישת משפחות החטופים, הדבר הזה  יביא עלינו אסון: "כניעה לדרישות חמאס תביא לטבח נוסף" , וכמובן רק הוא עומד בפרץ ויצילנו מידם, כמו אז עם הקורונה (זוכרים?), הוא מקווה שנשכח שהוא, הוא האיש שנכנע לחמס במשך קרוב ל -15 שנה משנת 2009 , הוא זה שמימן אותו ושמר עליו – מתוך הקונספציה הפוליטית אישית שלו שגורסת שעדיף לרכז את תשומת לב הציבור בענייני "החמאס המורתע" מאשר לעסוק בשטחים הכבושים מאימת בריחת קולות המצביעים בהתנחלויות . והנה, כמה שקוף, עכשיו מגיע השקרן המועד ביבי ועורך כהרגלו בקודש "מסיבת עיתונאים" , בה הוא מסביר לנו למה זה לא היה נכון. עונה בזחיחות לשאלות עיתונאים ולסיום כתב ערוץ 14 מרים לו שאילתא להנחתה – כמה צפוי.
אבל קוראי היקרים.ות, אתם כבר מזהים את הקו המנחה, ככה זה עובד אצל הנוכל, הוא עושה את כל הטעויות, מפיל אותנו לכל מיני בורות ואחר כך מספר לנו, כבדרך אגב, שזאת הייתה טעות כאילו שבזמן שזה אירע הוא היה בכלל על הירח ולא ראש הממשלה שעשה את כל הטעויות האפשרויות.

*בצל ביקור מזכיר המדינה האמריקאי בלינקן, ראש הממשלה קיים מסיבת עיתונאים בירושלים. בתשובה לשאלת עיתונאים, נתניהו סירב להתחייב שאין סיכון בחזרה ליישובי עוטף עזה. תשובתו המתחכמת שהגיעה: ״לא מכיר מקום עם אפס סיכון״ (אולי בריכה עם שרה?). אלא שמסיבת העיתונאים נערכה רק כדי לתקוע אצבע בעין של האמריקני הבכיר. להראות  לבלינקן שנתניהו מצוי בשליטה מוחלטת על העם ולצערי – זה הצליח לו כמו תמיד כי אף אחד באופוזיציה לא מקשיב למה שאני כותב מ 2019 על הדרך להפיל את הנוכל נתניהו. לכאורה, נאום הפקה-פקה של הנאשם בפלילים היה מצוין. הוא שקל כל מילה שנאמרה והייתה בדיוק בטונאז' ובסבר פנים תיאטרלי, שהביעו את מה שצריך היה להיאמר. אבל כרגיל – הנוכל עלה למגרש ריק משחקנים, כדרר לשער ריק משוער, תקע לעצמו גול מרהיב וגם הריע לעצמו בהתלהבות.
* ואף אחד מהעיתונאים, אבל אף אחד, לא העז לעמוד מולו ולומר לו את מה שכולנו יודעים:   אדוני, הבנים שלך לא נמצאים בעזה, אגב, אחד מהם עושה בטן גב באיזו בריכה במיאמי וממשיך משם בטורי הרעל שלו.
נוח לביבי לשכוח שעם ישראל, הציבוןר הזה, ציבור ענק של הלוחמים, נגדם יצא בשצף קצף לפני המלחמה – הם אלו שמנצחים כעת את חמס.
כל בר דעת יבין כי לעומת עם ישראל שמחרף את נפשו על גבולות המדינה ובעזה, בעת הזו אתה ביבי, בנית ומימנת והקמת צבא בן שלוש מאות אלף תלמידי הישיבה חרדיים שממשיכים ללמוד ולקבל הקצבות קואליציוניות כאילו המדינה לא במלחמה כלל. הם, הם צבא השם.
* נח לביבי להשכיח מאתנו את העובדה שהוא, הוא האיש שהפך את חמס מארגון קטן ב- 2009 לצבא טרור מתוחכם שצהל לא מצליח לנצח במשך 4 חודשים – עד רגע זה. ולא, ביבי לא לוקח אחריות, אבל ההיסטוריה תרשום בדפיה כי הוא אשם ובעל אחריות  לעובדה המפלצתית של 2000 נרצחים שרופים נשחטים והרוגים

* אדון ביבי. אתה באמת שלא צריך להזכיר לנו שהיית קצין בסיירת מטכ"ל כל הזמן. אדוני, אתה פשוט מביך את עצמך, חבריך אומרים שמעולם לא עשית מילואים וגם השריטה שיש, לך על השפה העליונה היא מפליטת כדור עצמית בחילוץ בני הערובה במטוס "סבנה". על כן, לא 'חטפת' כדור במהלך קרב, אלא כטירון בן יומו פלטת כדור שפצע אותך קלות.

* אתה גם לא צריך לספר לנו שיש לנו צבא מצוין – כי אתה זה שמנסה לחקור אותו תוך כדי מלחמה ולהכין את כתב האישום העתידי בו יואשם צה"ל על מערכת הביטחון  במחדל שלך, ותוך כך גם להשכיח מאיתנו ששני בניך מתרחקים – או מורחקים מהצבא המצוין הזה, לבל יאונה להם חס וחלילה כל רע.

* ביבי. אל תעשה לנו עוד את תרגילי הטריקים והשטיקים – שבענו מכך – NO MOR. אתה לא צריך לספר לנו כמה חשובה האחדות – כשאנו יודעים שאתה ומכונת הרעל שלך עושים הכל על מנת להפריד ולסכסך בינינו. עשיתם זאת לפני הטבח הארור בשביעי באקטובר – ואתה ושלוחיך ממשיכים לעשות זאת גם היום- הפרד ומשול. את התורה הזו שיננת היטב.

* אלא מאי?, הציבור שכולל בתוכו את ציבור בוחריך, שבע מכך. פשוט שבע מסיפוריך ותרגיליך עד להקיא. האמת היא, ואתה יודע זאת היטב,  כי לפי הסקרים האחרונים שנערכו בערוצי התקשורת למיניהם, נכון לעכשיו, להיום, אין לך מנדט לשלוט כאן – ובטח שלא להובילנו למלחמה –  פשוט אין.
הקואליציה המטורללת שלך מגיע ל 44 מנדטים ומצליחה להיות מונשמת ומוחיה על ידי המחנה הממלכתי שבו בני גנץ וגדי אייזנקוט נפלו כהרגלם בקודש בפח שלך – כן, שוב, כשהם מאמינים שבימים אלו "חשוב", שישבו בשלטון כי הציבור נוטה להחמיא להם בסקרים. אבל אנחנו לא שוכחים דבר – לא שוכחים לא שוכחים כי אתה אשם בזה ש 246 אזרחים וחיילים נחטפו לעזה ב 7 לאוקטובר ואתה אשם בזה שמעל 31 מהם מתו בשבי כי אתה, כן אתה, מעכב את שחרורם ("לא בכל מחיר", אמרת). אבל אני אומר לך אחרת, אומר לך אדוני, שלו בניך, חס ושלום, הם אלו שהיו מצויים בידיי החמאס – או אז היית משחרר את כל המחבלים מבתי הסהר ועוד מוסיף מיליארדי דולרים ואף מוציא את צה"ל מעזה, רק על מנת לשחררם. תגיד לי שאני טועה? לצערי הרב אני מאמין שאני לא.

לסיכום מר נתניהו, לעולם לא נשכח ולא נסלח לך, ואת הנאומים הנרקיסיסטיים שלך שלח בבקשה לסינוואר אותו  אתה שחררת מהכלא או לנסראללה בלבנון, אולי עליהם זה עוד יעשה רושם – כי עלינו הרושם לא עובד, אנחנו מכירים אותך ולא מאמינים למילה אחת שלך.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן