Skip to content

משפחות החטופים " שאלות קשות באשר למחויבות הקבינט לשחרור החטופים״ דורשות פגישה דחופה

משפחות החטופים דורשות פגישה דחופה ומיידית עם קבינט המלחמה. המשפחות במכתבם לחברי הקבינט: ״מרצף האירועים וההתבטאויות עולות שאלות קשות הנוגעות למחויבות הקבינט לשחרור החטופים״ המשפחות דורשות להבין האם חברי הקבינט עדיין מחויבים לשחרור החטופים או שיש להעביר את סמכויות המו״מ לגורם הרואה עצמו מחויב להצלת חייהם.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משפחות החטופים שלחו לפני זמן קצר מכתב לחברי קבינט המלחמה ובו כתבו: ״מהפרסומים האחרונים עולה שקבינט המלחמה בחר לא לשלוח נציגות למו״מ לשחרור החטופים בקהיר. החלטה זו מצטרפת לשורת פרסומים מעוררי בעתה על תיאום ממשלתי בתקיפת מתווה השחרור, שעלול לטרפדו ולגזור דין מוות על החטופים כפי שכבר קרה.

צילום דן בר דוב
צילום דן בר דוב

במקביל לכך, קוראים שכירים בכלי תקשורת הזוכים לסיוע כספי ממשלתי רחב היקף, להקרבת החטופים ומובילים קמפיין הסתה מאורגן נגד אותם אזרחים וחיילים שנחטפו בעטיו של המחדל הבטחוני הגדול בתולדות המדינה.

מרצף האירועים וההתבטאויות עולות שאלות קשות  הנוגעות למחויבות הקבינט לשחרור החטופים. חמור מכך, קמפין הסתה אלים מציג את החטופים ובני משפחתם כאויב שיש לסלקו מסדר היום הלאומי או להשתיקו. המשפחות מבקשות להיפגש מיידית עם חברי הקבינט ולשמוע אם הוא עדיין מחויב לשחרור החטופים או שיש להעביר את סמכויות המומ לגורם הרואה עצמו מחויב להצלת חייהם״

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן