Skip to content

חשד לפדופיליה: ביצע עבירות מין בילדים

משטרת ישראל פרסמה היום את תמונתו של ציון ונונו, כשעל פי החשד ביצע את העבירות בעת שהילדים בי ארבע עד שבע, שהו במלון בהרצליה – המשטרה חושדת כי יש קורבנות נוספים שטרם התלוננו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תושב קריית שמונה נעצר על ידי המשטרה בחשד כי ביצע עבירות מין במספר קטינים מפונים במלון בהרצליה ובקטין נוסף מאיזור הצפון. מעצרו הוארך היום (שלישי) בבית המשפט והמשטרה פועלת לאיתור קורבנות נוספים. מוקדם יותר החודש, התקבל במשטרה דיווח על חשוד בן 64 שעל פי החשד ביצע עבירות מין בקטינים במלון בהרצליה. מיד לאחר הדיווח פתחו שוטרי תחנת גלילות בחקירה ועצרו את החשוד – ציון ונונו (64), לחקירה.

ציון ונונו (צילום: משטרת ישראל)

עם התקדמות החקירה התגלו נגדו חשדות לביצוע עבירות מין בקטינים נוספים, כאשר על פי החשד, מרבית קורבנותיו הם קטינים בני 4-7 אשר שהו עם בני משפחתם כמפונים בבתי מלון בהרצליה בהם שהה. בקטין נוסף שגילו לא צוין ביצע החשוד עבירות מין חמורות. בשל חומרת מעשיו ולבקשת המשטרה, הוארך היום (20.2.24)  מעצרו של ונונו פעם נוספת בבית המשפט ב-5 ימים, עד יום ראשון  25.2.24. לצד פעולות החקירה שמנהלת תחנת גלילות, נבדק החשד שהיו מקרים נוספים שבהם היה מעורב החשוד, והמשטרה פועלת לאתר קורבנות נוספים למעשיו של החשוד. בית המשפט אישר למשטרה לחשוף את פרטי החשוד ותמונתו ובמשטרה פונים לציבור- כל מי שנפגע/ה ממעשיו של החשוד, או ממעשים במאפיינים דומים, מתבקש/ת לפנות לתחנת משטרה הקרובה למקום מגוריו ולדווח על כך.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן