כלמוביל מרצדס מתחילה בשיווק ה-GLC קופה החדשה, המשלבת בין עיצוב אופנתי לביצועים ספורטיביים בין אם על הכביש או בשטח. כל הדגמים מצוידים בהנעה חשמלית – היברידית פלאג אין עם טווח חשמלי לחלוטין או היברידית עם טכנולוגיית 48 וולט ומתנע משולב לחיזוק נוסף ואחזור אנרגיה.
ה-GLC קופה החדשה מגיעה באורך של 4,764 מ"מ (ארוך ב-31 מ"מ וגבוה ב-5 מ"מ מקודמו), כשהרוחב נשאר זהה ועומד על 1,890 מ"מ, עם נפח תא מטען יותר גדול. כלל הגרסאות מגיעות עם מערכת ה-MBUX, שכוללת שני מסכי LCD, שליטה פשוטה ונוחה בפונקציות השונות ובניווט. ניתן לשלב כאופציה גם את ה-MBUX Augmented Reality שכוללת אפשרויות חדשניות לניווט. בנוסף, ל-GLC קופה נפח בגאז' גדול, של 545 ליטר (45 ליטר יותר מהדגם הקודם).
מקדם הגרר המינימלי שופר, מומנט המנוע החשמלי מגיע לשיאו כבר בראשית הנסיעה, והכוח החשמלי זמין עד למהירות 140 קמ"ש. ברכב קיים גם מגבר בלמים אלקטרומכאני ומעבר אוטומטי בין בלימה הידראולית למנוחה, בהתאם למצב הנהיגה. הסוללה בייצור עצמי של מרצדס עם קיבולת של 31.2 קוט"ש ואופציה לטעינה מהירה DC תוך 30 דקות.
מבחינת בטיחות, ה-GLC קופה מגיעה עם הדור האחרון של חבילת Driving Assistance Plus שמכיל את כל הפונקציות הסטנדרטיות של מרצדס ופונקציות נוספות ומשופרות עבור נהיגה בטוחה וחנייה חכמה, כולל חבילת החניה החדשה עם מצלמת 360° זמינה כתוספת אופציונלית.
ה-GLC קופה מכילה מצב נהיגת שטח ו-DSR (Downhill Speed) עם הנעת 4Matic כאשר דגמי הפלאג-אין מציעים נהיגת שטח חשמלית לחלוטין, עם מצלמת 360° עם "מכסה מנוע שקוף" עם תצוגה וירטואלית של מתחת לרכב, כולל הגלגלים הקדמיים ותנוחת ההיגוי שלהם. חבילת הטכנולוגיה (האופציונלית) עם מתלי אוויר AIRMATIC כוללת בקרת מפלס וסרן אחורי עם היגוי המאפשרת מרווח קרקע גבוה בשטח, ללא קשר לעומס, בזמן שההיגוי האחורי מגביר את יכולת התמרון בשטח. המחיר החל מ 490 אלף שח