Skip to content

דרושה מהפיכה

פעמיים החזקנו מעמד רק כשבעים שנה כמדינה עצמאית בטרם טרפנו זה את זה ב-D.N.A הרסני והלכנו לגלות של אלפיים חמש מאות שנה. במצב חירום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

דרושה פה הפיכה מחשבתית בשביל לצאת מן הקונספציה שמשתקת אותנו. לפעמים דמוקרטיה חייבת להגן על עצמה מפני רודנים שמשתמשים בכל הכלים של מדינה דמוקרטית ליברלית על מנת לסרס את מהותה. ראה דוגמת אדולף היטלר שעלה לשלטון באופן דמוקרטי ומיד, ביטל והשתלט על המדינה. אנחנו לכאורה רחוקים מזה, וכיהודים הס מלהזכיר את הנאציזם, פשיזם או קבוצות גזעניות. אנחנו כידוע העם הנבחר( א). אנחנו כולנו כידוע צדיקים מראש. אך כשזה קורה, ויש סכנה לדמוקרטיה או למהותה של המדינה כפי שהגו אותה מייסדי המדינה וכפי שהיא מופיעה במגילת העצמאות, חייבים שומרי הסף להגן על המדינה, להיכנס לרודן ולהגיד לו שהגיע הזמן ללכת הביתה בשלום או ללכת לכלא עד לגמר מסקנות וועדת החקירה.

הדגל ששימש את הקונגרסים הציוניים הראשונים (צילום: וויקיפדיה, ספריה לאומית)

על אותם שומרי הסף שבהם: המפכ"ל, הרמטכ"ל, ראש השב"כ, ראש המוסד, היועץ(ת) המשפטי לממשלה, נשיא בית המשפט העליון, יו"ר הכנסת. להכריז על מצב חירום של חצי שנה.
*להכריז על בחירות כלליות.
*להתחיל מידית בכתיבת  חוקה למדינה.
*לבטל מידית  את כל ההקלות הפוליטיות שניתנו לחרדים.
*להקים ממשלה זמנית של 18 חברים ממיטב המומחים בתחומים השונים ושהם יבחרו מתוכם ראש ממשלה נבחר בבחירות חשאיות.  לעניות דעתי הלא שווה, אנחנו כל כך תקועים בתיקו פוליטי משתק, עם יכולת סחיטה של החרדים שאנו הולכים רק למקום לא טוב. ומי שלא מאמין שיקרא שוב את "מלחמות היהודים" של יוספוס פלאביוס וישאל את עצמו למה פעמיים החזקנו מעמד רק כשבעים שנה כמדינה עצמאית בטרם טרפנו זה את זה ב-D.N.A הרסני והלכנו לגלות של אלפיים חמש מאות שנה. במצב חירום, יש לנקוט אמצעי חירום. ויפה שעה אחת קודם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן