Skip to content

שלושה מילדיו ושלושה מנכדיו של איסמעיל האנייה נהרגו בהפצצה

מקורות ערביים מדווחים כי ילדי האנייה נהרגו במתקפה על רכב בו נסעו. האנייה: "מודה לאלוהים על הכבוד שהעניק לנו עם מות הקדושים של שלושה בניי וכמה נכדיי"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לפחות שלושה בנים ושלושה נכדים של מנהיג חמאס איסמעיל הנייה נהרגו בהתקפה אווירית ישראלית על מחנה הפליטים בעזה, כך מדווחת היום רשת אלג'זירה. על פי הדיווחים נהרגו בהפצצה חאזם איסמעיל הנייה ובתו אמל. אמיר  איסמעיל הנייה, בנו חאלד, ובתו רזאן מוחמד איסמעיל הנייה. "תושבי עזה המורעבים מקיימים היום את חגיגות עיד אל-פיטר כשממול ישראל ממשיכה לחסום משלוחי מזון ולצאת להתקפות אוויר קטלניות", כותבת רשת התקשורת.  על פי משרד הבריאות של החמאס לפחות 33,482 פלסטינים נהרגו ו-76,049 נפצעו בהתקפות ישראליות על עזה מאז 7 באוקטובר. מניין ההרוגים בישראל מהתקפות חמאס ב-7 באוקטובר עומד על 1,139 ועשרות חטופים עדיין נמקים בשבי. זמן קצר לאחר שהתפרסם החיסול, עלה הנייה לשידור חי ברשת אל-ג'זירה ודיבר בקור רוח. "מודה לאלוהים על הכבוד שהעניק לנו עם מות הקדושים של שלושה בניי וכמה נכדיי. עם הכאב והדם האלה, אנחנו יוצרים תקווה, עתיד וחופש עבור עמנו, מטרתנו והאומה שלנו", אמר. הוא הוסיף: "כמעט 60 מבני משפחתי שהידים, כמו כל העם הפלסטיני, ואין הבדל ביניהם. כל העזתים שילמו מחיר יקר בדם ילדיהם – וגם אני. הכיבוש מאמין שבאמצעות הכוונה לבני מנהיגים הוא ישבור את נחישותם של עמנו. אנחנו אומרים לכיבוש שהדם הזה רק יגרום לנו להיות איתנים יותר בעקרונותינו ובדבקותנו בארצנו".

איסמעיל האניה מגיב על מות ילדיו (צילום: אל ג'זירה ורשתות ערביות ולפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

גורמים במשפחת הנייה אמרו לכלי תקשורת ערביים כי שלושת ילדיו של הנייה נהרגו בתקיפה בעת ששהו ברכב שהותקף מהאוויר יחד עם ילדיהם. בדובר צה"ל אמרו כי "במהלך היממה האחרונה, מטוסי קרב וכלי טיס של חיל האוויר תקפו עשרות מטרות במספר מרחבים ברצועת עזה, ביניהם אתרים צבאיים, משגרים, פירי מנהרות ותשתיות טרור נוספות בשטח הרצועה", וכי "באחת התקיפות, כלי טיס של חיל האוויר תקף חוליית מחבלים מארגון הטרור חמאס שאיימו על כוחותינו."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן