Skip to content

חדש בישראל Jeep Avenger e-Hybrid

Hybrid הינו הדגם המתקדם ביותר של היצרן ומצטרף לאוונג'ר החשמלי שהושק בחודשים האחרונים. ה-Avenger e-Hybrid יימכר במחיר התחלתי של 155 אלף שח. לרגל ההשקה 100 הראשונים יימכרו במחיר של 150 אלף שח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סמלת, יבואנית JEEP (ג'יפ) בישראל, מרחיבה את משפחת דגמי Jeep בישראל ומשיקה את הג'יפ Avenger e-Hybrid החדש, פחות מחצי שנה לאחר השקת האוונג'ר החשמלי המלא, שהוכתר לרכב השנה באירופה לשנת 2023.

Jeep Avenger e-Hybrid. (צילום באדיבות היצרן)
Jeep Avenger e-Hybrid. (צילום באדיבות היצרן)

ה- Avenger e-Hybrid הוא למעשה נקודת הכניסה של מותג Jeep לעולם ההנעה ההיברידית והוא הדגם המתקדם ביותר של היצרן עד היום. יחד עם הבשורה בשדרוגים ובשיפורים המשמעותיים, מגיעה בשורה לא פחות חשובה גם במחיר הרכב, שעומד על הסכום ההתחלתי של 155 אלף שח, לרגל השקת הדגם יתקיים מבצע חד פעמי – 100 הרכבים הראשונים יימכרו במחיר של 150אלף שח.

ה- Avenger e-Hybrid מונע באמצעות מערכת היברידית מתונה, קלת משקל, במתח של 48 וולט, המסוגלת לספק חוויה היברידית כמעט מלאה. בחזיתו של ה-Avenger e-Hybrid  מותקן מנוע בנזין המספק 100 כ"ס הפועל יחד עם מנוע חשמלי המספק 28 כוחות סוס. זוג המנועים מחובר לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים בעלת שישה יחסי העברה.

כמו כן, ה-Avenger e-Hybrid  מסוגל לעבור באופן חלק מהנעה באמצעות מנוע הבנזין להנעה באמצעות מנוע החשמל בלבד, ובכך לחסוך בצריכת הדלק ובפליטת מזהמים. סוללת הליתיום-יון בקיבולת 0.9 קוט"ש ממוקמת מתחת למושב הנהג, ובכך היא אינה משפיעה לרעה על המרחב בתא הנוסעים. תוספת המשקל של המערכת ההיברידית המתונה עומד על 60 ק"ג בלבד, מה שמביא את משקלו הכולל של ה-Avenger e-Hybrid החדש ל-1,280 ק"ג בלבד.

Jeep Avenger e-Hybrid. (צילום באדיבות היצרן)
Jeep Avenger e-Hybrid. (צילום באדיבות היצרן)

ה-Avenger e-Hybrid החדש מציג צריכת דלק נמוכה באופן משמעותי, ובאמצעות הבלימה הרגנרטיבית הוא למעשה אוגר אנרגיה לטובת שימוש חוזר על ידי מערכת ההנעה החשמלית. בנוסף, תיבת ההילוכים האוטומטית החדשה, המשולבת במערכת ההיברידית במתח 48 וולט, מפחיתה את צריכת הדלק בעד -20% בהשוואה לתיבות ההילוכים האוטומטיות הסטנדרטיות. בסך הכל צריכת הדלק של מערכת ההנעה ההיברידית במתח 48 וולט נמוכה בכ-13% לעומת גרסה המונעת באמצעות מנוע בנזין בלבד, ובנסיעה עירונית בלבד צריכת הדלק נמוכה בעד 28% על פי תקן WLTP. הנתון הזה מביא את פליטת ה-CO2 של ה-Avenger e-Hybrid ל-111 גרם לק"מ, ולצריכת דלק ממוצעת של 20.4 ק"מ לליטר בלבד על פי תקן WLTP.

המנוע החשמלי מסוגל להניע את ה-Avenger e-Hybrid באופן עצמאי. כלומר, ניתן לבצע תמרונים במהירות נמוכה על ידי המנוע החשמלי בלבד, תוך כדי שמירה על שקט מופתי בתא הנוסעים ומחוצה לו, במשך למעלה מ-50% מזמן הנסיעה בעיר. תכונה זו עוזרת באופן משמעותי להגברת תחושת הרוגע בזמן הנסיעה היומיומית. ה-Avenger e-Hybrid החדש מציע נוחות גבוהה יותר באמצעות שלל מערכות, שאחת הבולטות בהן היא מערכת הזחילה בפקקים.

תכונה נוספת של ה-Avenger e-Hybrid החדש, שהופכת את הנהיגה בו לקלה ומהנה, היא תיבת ההילוכים הרובוטית כפולת המצמדים החדשה (e-DCT6), שהיא אידאלית לנהיגה נטולת מתח בעיר ומחוצה לה.  תיבת ההילוכים החדשה מציעה משוטי העברת הילוכים המותקנים מאחורי ההגה שמוסיפים ריגוש והנאה לחוויית הנהיגה.

מסך מגע של 10.25" (צילום באדיבות היצרן)
מסך מגע של 10.25" (צילום באדיבות היצרן)

ה-Avenger e-Hybrid החדש מציג מרווח גחון של 20 ס"מ, זווית גישה של 20 מעלות, זווית בטן של 20 מעלות וזווית נטישה של 34 מעלות. משמע, יכולות הג'יפ האגדיות עדיין שם, והן מובאות כעת יחד עם הנעה היברידית וחסכונית. בנוסף, ה-Avenger e-Hybrid  החדש מציע שישה מצבי נהיגה שונים: שלושה מצבים לנסיעה בעיר ומחוצה לה: מצב רגיל, מצב חסכוני ומצב ספורטיבי, ושלושה מצבים לטובת הרפתקאות בשטח: מצב חול, מצב בוץ ומצב שלג. כמו כן, ה-Avenger e-Hybrid החדש כולל מערכת לבקרה בעת ירידה במדרון, המפחיתה את הסיכון להחלקה ואובדן שליטה בעת ירידה בירידות תלולות בשטח.

ה-Avenger עוצב ומיוצר כ-Jeep, כשהוא מורכב מה-DNA של Jeep, שנוצק לתוך רכב שטח קומפקטי, הכולל שילוב ייחודי של יכולת מצוינות, עיצוב מרשים, שימושיות גבוהה וטכנולוגיה עדכנית. ה-Avenger מיוצר באירופה ותוכנן באופן כזה שיתאים בצורה מושלמת לצרכי הלקוחות בזכות שלל תכונות ייחודיות.

ה-Avenger e-Hybrid החדש מוצע ב-2 רמות גימור. כסטנדרט, כל רמות הגימור כוללות לוח מחוונים דיגיטאלי בגודל "10.25, מערכת מולטימדיה המציעה קישוריות ל-Apple CarPlay ו-Android Auto, יחידות תאורה מסוג LED, שלל מצבי נהיגה, משוטי העברת הילוכים מאחורי ההגה ומגוון מערכות בטיחות מתקדמות.

גרסת הכניסה, ה-Altitude, כוללת מספר אלמנטים עיצוביים ואבזור עשיר. העיצוב החיצוני זוכה בגרסה זו לחישוקי "17, ובתא הנוסעים תוכלו למצוא מושבים איכותיים, המספקים תחושה יוקרתית. מסך המגע שמותקן בגרסה זו הוא בגודל "10.25 ובקרת השיוט היא אדפטיבית.

150 אלף שח ל 100 הראשונים (צילום באדיבות היצרן)
150 אלף שח ל 100 הראשונים (צילום באדיבות היצרן)

רמת הגימור הבכירה, ה-Summit, היא ספינת הדגל של ה-Avenger e-Hybrid. העיצוב החיצוני מועשר עוד יותר באמצעות חישוקים בגודל "18 ויחידות תאורה מסוג LED גם בחלקו האחורי. תא הנוסעים ברמת הגימור הזו מציע תאורת אווירה בשלל צבעים ומראה מרכזית אלקטרוכרומטית (מתכהה באופן אוטומטי) מעוצבת ללא מסגרת, המוסיפה לאווירה היוקרתית. בפן הטכנולוגי רמת הגימור הבכירה מציעה כניסה והתנעה ללא מפתח, התרעה על כלי רכב הנמצאים בשטח מת, "תמונת רחפן" בזווית 180 מעלות, חיישני חניה היקפיים, אורות גבוהים אוטומטיים, דלת תא מטען חשמלית הנפתחת ללא מגע יד ויכולות נהיגה אוטונומית ברמה 2.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן