Skip to content

יאיר גולן: הממשלה הזו חייבת להבין שאין לה לגיטימציה לשלוט

בבאר שבע הפגינו אלפים כנגד הממשלה והעומד בראשה. גולן התייחס לחטופים: "133 חטופים עדיין בידי חמאס; שיקום עוטף עזה טרם החל; הצפון טרם יושב מחדש.. ממשלת המחדל, בה עדיין יושב בני גנץ כמעין עלה תאנה ממלכתי, עוסקת במתיחת מצב החירום לנצח"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יו"ר המחנה הדמוקרטי, סגן הרמטכ"ל לשעבר, יאיר גולן נאם אמש (שבת) במהלך ההפגנה כנגד הממשלה שנערכה באר שבע ואמר כי להבנתו "ההתחדשות והתקומה יגיעו רק אם נצא לרחובות כל יום, ולכל היום. הממשלה הזו חייבת להבין שאין לה לגיטימציה לשלוט, ואין לה יכולת לשלוט כי אנחנו העם, אנחנו מסרבים להישלט על ידי חבורה מושחתת, צינית, קנאית ואלימה, המאיימת להחריב את ישראל."

יאיר גולן בבאר שבע (צילום: ללא ולפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

גולן הדגיש כי "לא נתדרדר למאבק אלים, גם אם תופעל כנגדנו אלימות. לא נתפתה לפרובוקציות, ולא נחדל עד יקבע מועד מידי לבחירות חדשות". לגולן הוסיף ואמר: "בתוך המולת השקר והכזב, הכחש והמרמה, בתוך רעש המלחמה הדועכת והמאיימת לפרוץ מחדש, בתוך השחיתות והסיאוב, ההסתה והשנאה, יש מקום של דממה דקה, של אמת, של צלילות, של בהירות, ושל המון עוצמה בידיים שלנו. יש מקום בו חטופינו חוזרים הביתה מייד, כי כך מורה המוסר הטבעי וההיגיון המבצעי; יש מקום בו המלחמה מסתימת כפי שראוי ונכון לה, וישראל פונה לדרך השיקום והבנייה מחדש; יש מקום בו אזרחים מפסיקים להיות פליטים בארצם, כי יש צבא שמגן עליהם ומעתיק את הלחימה לשטח האויב; יש מקום בו ישראל חוזרת למשפחת העמים, מודה לבעלות בריתה ויוצרת בריתות חדשות; יש מקום בו ממשלת המחדל וביזיון הולכת הביתה, וישראל זוכה למנהיגות אמיצה, בוטחת ואיתנה".   גולן התייחס בנאומו לחטופים שנמקים עדין בעזה ואמר: "133 חטופים עדיין בידי חמאס; שיקום עוטף עזה טרם החל; הצפון טרם יושב מחדש, ופליטיו נעים ונדים בארץ. ממשלת המחדל, בה עדיין יושב בני גנץ כמעין עלה תאנה ממלכתי,  עוסקת במתיחת מצב החירום לנצח, כדי להצדיק את עצם קיומה; שריה מנסים להבעיר את יהודה ושומרון, וללבות שנאה בין אזרחי ישראל, כי מלחמת גוג ומגוג היא שאיפתם; חברי הכנסת התומכים בה, לא עוצרים לרגע ממלאכת ההסתה, השיסוי והביזוי, אותם הם טובלים במתק שפתיים על "אחדות ישראל", ו"ביחד ננצח". אנחנו, האזרחים המשרתים, התורמים, המסורים לארצם ולמולדתם, אנחנו לעולם לא נוותר. בחג החירות הזה נשבע כולנו על שולחן הסדר כי נוציא עצמנו מעבדות ההשחתה והשחיתות, לחירות האמת והקדמה, וכי נביא בכוחנו אנו לתקומת לא ישראל השנייה, כי כך נדרש, כך מחייב המצב, כי כך נעשה."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן