Skip to content

מוצרי איפור שאת חייבת להכיר ב2024

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקה זמן קריאה: דקות

בין אם אתן רק מתחילות להתאפר ובין אם אתן מתאפרות כבר לא מעט שנים, הרי שחשוב להכיר את כל מוצרי האיפור המובילים ביותר בשוק. כדאי שתכירי את כל מוצרי האיפור המובילים לשנת 2024, וזאת בכדי שתהיה לך אפשרות להנות מאיפור איכותי שיעניק לך את המראה הטוב ביותר. במאמר הבא תקבלי את כל המידע על מוצרי איפור שאסור לך לוותר עליהם בשנה זאת.

מוצרי איפור שהם חובה

כמובן שניתן למצוא כמו תמיד בשוק מוצרי האיפור את מוצרי האיפור הבסיסיים, אלא שכיום ניתן למצוא אותם בדגמים משודרגים יותר. אחד ממוצרי האיפור הבסיסיים ביותר הוא כמובן פרימייר. ההשפעות של הפרימייר לעור הפנים יכולות להשתנות אך המטרה העיקרית שלו היא להכין את העור, לשמור על מראה עור חלק ולהאריך את נראות האיפור לאורך היום כולו. הפרימייר שומר על עור הפנים שלך רענן וישאיר את האיפור על העור למשך שעות ממושכות וזאת ללא קשר לסוג העור. יש פריימר לכל אישה, בין אם את בעלת עור שמן ובין אם את סובלת מאקנה. ניתן גם להוסיף לחות לעור וגם להחליק מרקם לא אחיד של עור. בין הפריימרים המתקדמים שניתן למצוא כיום הוא פריימר טוב לנקבוביות שמכיל פורמולה קלילה במיוחד שיוצרת גימור מאט מרענן תוך כדי הענקת תחושה רעננה, נושמת וקרירה לעור. הוא סופח שמן ומצמצם נקבוביות מורחבות ופגמי עור.

מייקאפ

גם המייקאפ הוא מוצר איפור חובה. יש להתאים אותו לגוון ולסוג של העור וככל המראה הוא החלק הקשה ביותר בשגרת האיפור להתאמה נכונה שכן, יש צורך לקחת בחשבון גם את סוג הכיסוי הרלוונטי, גם את סוג העור ותת הגוון שלו ועוד. בין המייק-אפים המתקדמים שניתן למצוא בשנת 2024: מייק אפ בגימור מאט אשר עמיד עד 24 שעות ובמרקם קליל. הוא מעניק מראה טבעי ומנטרל מראה שומני של העור. כמו כן, ניתן למצוא כיום מייק-אפ שמכיל גם קרם הגנה נגד נזקי השמש.

צילום: Alex Kinkate PEXELS

קונסילר

אם יש לך עיגולים שחורים מתחת לעיניים, שינוי של צבע בעור, אקנה ועוד, אין ספק שאת חייבת להשתמש בקונסילר. הקונסילר מגיע במגוון רחב של אפשרויות עם כיסוי מלא וכן כיסוי טבעי יותר. אם אתם תוהים איזה קונסילר כדאי לבחור הרי שהדבר תלוי בכמה מעוניינים לכסות באמצעותו.  כיום ניתן למצוא קונסילר שיש לו אפקט אנטי אייג'ינג והוא מטשטש פגמים ומוחק עיגולים שחורים מתחת לעיניים ועוד.

סומק

עוד מוצר איפור חובה הוא כמובן סומק. הסומק יכול להשפיע על המראה הכללי של כל אישה ועל כן, אין ספק שלא כדאי להשאיר אותו מחוץ לשגרת הטיפוח. הסומק הוא מוצר איפור הכרחי ביותר שכן, הוא יוצר מראה חי יותר לפנים, במיוחד אם משתמשים במוצרי איפור שיכולים להראות את העור חיוור. הסומק מגיע במגוון רחב של סוגים, כאשר האבקה היא הפופולארית ביותר. יחד עם זאת, בשנת 2024 סומק קרם וכן סומק ג'ל מאוד פופולאריים. ניתן להשתמש בסומק נוזלי על הלחיים וגן על השפתיים והוא מעניק לפנים מראה מסמיק טבעי.

הייליטר

עוד מוצר חובה הוא ההיילטר שקרוי גם מדגיש. הוא מגיע בצורה של פודרה, קרם, נוזל וסטיק כאשר לכל אחת מהצורות הללו יש את היתרונות שלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן