Skip to content

תובע את חברת BMW: אופנוע מתוצרתה גרם לי לזיקפה מתמדת

מקור הבעיה, לדבריו, בתצורת המושב דמוית הרכס. מושבים דומים לזה שהורכב על אופנועו ידועים כעלולים לגרום קהות תחושה של אברי המין ואפילו קשיי זקפה, אך זהו המקרה הראשון שבו נגרם לרוכב נזק מהסוג המנוגד מאת גרשון גירון סביר להניח שהידיעה הזו תעלה לא מעט חיוכים על פני קוראיה. אבל לפחות עבור גיבורה הראשי, מדובר באירוע […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מקור הבעיה, לדבריו, בתצורת המושב דמוית הרכס. מושבים דומים לזה שהורכב על אופנועו ידועים כעלולים לגרום קהות תחושה של אברי המין ואפילו קשיי זקפה, אך זהו המקרה הראשון שבו נגרם לרוכב נזק מהסוג המנוגד

מאת גרשון גירון

סביר להניח שהידיעה הזו תעלה לא מעט חיוכים על פני קוראיה. אבל לפחות עבור גיבורה הראשי, מדובר באירוע מכאיב במיוחד. האיש, רוכב אופנוע מקליפורניה, הגיש לאחרונה תביעה נגד חברת הרכב הגרמנית BMW, בטענה שהמושב "דמוי הרכס" של אופנועו הותיר אותו עם זקפה מתמדת וללא אפשרות לקיים יחסי מין.

האופנוען, הנרי וולף, טוען בכתב התביעה שארבע שעות רכיבה על אופנוע BMW משנת ייצור 1993 שברשותו (הדגם המדויק לא צוין) גרמו לו למחלה המכונה "פריאפיזם", המתבטאת בזקפה מתמדת ובחוסר יכולת לקיים יחסי מין. פריאפיזם הינו מצב רפואי שבו אבר המין הזקוף אינו מתרכך בתוך שעות אחדות.

בתביעה שהוגשה לבית משפט בסן פרנסיסקו, טוען וולף שמצבו "נגרם בגין המושב דמוי הרכס של אופנועו, שתוכנן ברשלנות, ויוצר או הורכב על ידי הנתבעת". מושבי 'בננה' דומים לזה שהורכב על אופנועו של וולף ידועים כעלולים לגרום קהות תחושה של אברי המין ואפילו קשיי זקפה, אך המקרה של וולף הוא הראשון שבו נגרם לרוכב נזק מהסוג המנוגד.

התובע דורש, באמצעות עורך דינו, לשלם לו תשלומי נזיקין בגין אובדן הכנסות, נזק גופני, הוצאות רפואיות, אחריות יצרן וגרימת מועקה רגשית.

          לא לבעלי לב חלש

1 Comment

  1. דן
    2 במאי 2012 @ 7:57

    חושבים כבר על שיתוף פעולה בין ויאגרה לב.מ.וו…

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן