Skip to content

קוסטה חושפת אונית שייט תענוגות ענקית חדשה – קוסטה פסינוזה

מפעילת צי אניות השייט קוסטה, קיבלה את אניית הדגל החדשה שלה בשבת האחרונה, בתקווה שפארה של האנייה הגדולה ביותר באיטליה תציין תקופה חדשה בתולדותיה של החברה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מפעילת צי אניות השייט קוסטה, צירפה לצי האוניות שלה את האוניה קוסטה פסינוזה, בתקווה שפארה של האנייה הגדולה ביותר באיטליה תציין תקופה חדשה בתולדותיה של החברה. האוניה תעגון בחיפה ליומיים בשבוע הבא

מאת עירית רוזנבלום

מפעילת צי אניות השייט קוסטה, צירפה בשבת לצי האוניות שלה את האוניה קוסטה פסינוזה, בתקווה שפארה של האנייה הגדולה ביותר באיטליה, תציין תקופה חדשה בתולדותיה של החברה, ששמה הטוב התערער כתוצאה מהאסון הקטלני של הקונקורדיה. חברת קוסטה היא חברה-בת של תאגיד קרניבל.

האנייה קוסטה פסינוזה במשקל 114,500 טון ובקיבולת של 3,500 נוסעים, נבנתה בהשקעה של 653 מיליון דולר. אנייה גדולה אף יותר, עם קיבולת של 5,000 נוסעים, תושק בשנת 2014 בעבור חברת קוסטה, שטוענת שמצב ההזמנות שוקם מאז המשבר.

קוסטה פסינוזה. 3,500 נוסעים. צילום חברת קוסטה
קוסטה פסינוזה. 3,500 נוסעים. צילום חברת קוסטה

תאונה בעידן של משבר כלכלי

"אסון קוסטה קונקורדיה לא היה צריך לקרות ולא יקרה שוב לעולם", כך אמר יו"ר ומנכ"ל קוסטה, פייר לוסקי פוסקי, לעיתונאים בבר רחב הידיים על גבי הפסינוזה הפונה לנוף הלגונה של ונציה.
בעבור קוסטה, אשר בשנה שעברה נשאה על סיפון אניותיה 2.3 מיליון נוסעים, לא יכלה התאונה לבוא בתקופה קשה יותר, כאשר המשבר הכלכלי כבר הפך נוסעים פוטנציאלים למתוחים באשר למקום עבודתם ולביטחונם הכלכלי.

למעשה, הפסיקה החברה לשווק את מסלולי השייט שלה לתקופה מסוימת, אך כעת, אומרים בחברה שהלקוחות חוזרים. "למרות המשבר הכלכלי והשפעתו על הצרכנים, קוסטה הרימה ראש מחדש ונפח ההזמנות חזר לרמה המקבילה לאותה תקופה בשנה שעברה", אמר פוסקי.

קוסטה הבטיחה להפעיל מערכת מעקב אחר המסלול הפועלת בזמן אמיתי, אשר תאומץ בהמשך ע"י חברת האם קרניבל, ומערכת נוספת תגביר את שיתוף מסלול הניווט של האנייה בין הקפטן לבין הקצינים.
הקוסטה פסינוזה, אשר תצא לשייט הבכורה שלה ב-11 במאי, היא עיר צפה בעלת מרכז קניות, חמש מסעדות, 13 בארים, אולמות קזינו ועוד.

במסגרת הפלגת ההשקה, תעגון האוניה במשך יומיים בנמל חיפה ב-15 וב-16 למאי , וחברת מד קרוזס הישראלית תעניק שירותי חוף וטיולים יבשתיים לאלפי התיירים שיגיעו עמה. לאחר מכן מה-21 במאי, ועד ה-30 בנובמבר, היא תפליג להפלגות שבועיות בימי שני מוונציה ובימי שלישי מבארי, לאיטליה, יוון ( אולימפיה, סנטוריני ורודוס) ודוברובניק שבקרואטיה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן