Skip to content

איומי הסייבר על הכוחות הצבאיים בעולם

כוחות הביטחון והצבא צריכים לקחת בחשבון את השלכות איומי הסייבר בתוכניות ההצטיידות והחימוש. דיון בנושא יתקיים במושב ביטחוני ב-16 במאי, במסגרת כנס טלדן. את המושב ינהל אלכסנדר וון-רוזנבך, עורך בכיר ואנליסט ב- IHS Jane’s
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כוחות הביטחון והצבא צריכים לקחת בחשבון את השלכות איומי הסייבר בתוכניות ההצטיידות והחימוש. דיון בנושא יתקיים במושב ביטחוני ב-16 במאי, במסגרת כנס טלדן. את המושב ינהל אלכסנדר וון-רוזנבך, עורך בכיר ואנליסט ב- IHS Jane’s

מאת עמי אטינגר

חברת טלדן מערכות מידע, ספקית מידע עסקי, מדעי וטכנולוגי, תקיים מושב ייעודי למגזר הביטחוני, במסגרת כנס ותערוכת המידע הבינלאומית ה-27 של החברה, ב- 16 במאי במלון הילטון בתל אביב בין השעות 14:30 – 17:45. את המושב ינהל אלכסנדר וון-רוזנבך, עורך בכיר ואנליסט ב- IHS Jane’s, בהשלכות איומי הסייבר על הכוחות הצבאיים בעולם.

עוד ישתתפו במושב, יו"ר הסמינר תנ"צ (דימוס) מאיר בן-ישי, רח"ט אבטחה, משטרת ישראל, אשר יידון באבטחת הציבור בעידן של תמורות וכן אלוף (מיל.) עוזי דיין אשר יסגור את הכנס בהרצאה בנושא יחסי-איראן ישראל.

"גם אם קיים פער בין איום הסייבר הנתפס לזה הממשי, הטכנולוגיות הצבאיות בעולם עושות יותר ויותר שימוש באמצעי אונליין", אומר אלכסנדר וון-רוזנבך, עורך מדריך הצבאות בעולם בג'יינס. "כוחות הביטחון והצבא צריכים לקחת בחשבון את השלכות איומי הסייבר בתוכניות ההצטיידות והחימוש", הוא מוסיף.

יכולות הגנת סייבר

בדיון ימנה וון-רוזנבך את יכולות הגנת הסייבר של הכוחות הצבאיים השונים בעולם, ביניהם מדינות המפרץ וארה"ב וכיצד מידע ומודיעין בטחוני תומכים ביכולות צבאיות. כמו כן יתקיים במסגרת המושב, פאנל בנושא "הסייבר- האם איום ממשי?" בהנחייתו של יעקב כץ, כתב  Jane's Defense   Weekly ומחבר הספר  "ישראל נגד אירן – מלחמת הצללים". בפאנל תשתתף גם  אסתי פשין, מנכ"ל שדולת ההייטק בכנסת ויועצת אסטרטגית לתחום.

במושב צפויים להשתתף מנכ"לים ובכירים רבים מקרב התעשייה הביטחונית הישראלית והרשויות הממשלתיות הרלוונטיות.

100 שנות ניסיון

עם יותר מ -100 שנות ניסיון,  ג'יינס הינו בית מידע ומודיעין, בעל מוניטין בינלאומי על דיוק, אמינות, והגינות המידע בקרב משרדי ממשלה, רשויות ממשלתיות, סוכנויות מיוחדות  וגורמי צבא ברחבי העולם. לחברה מומחיות בינלאומית בנושאי הגנה, ביטחון, תחבורה ציבורית, אכיפת חוק והגנת המולדת והמידע אותו היא מפיקה ומנתחת נחשב כמשאב חיוני עבור לקוחותיה הממשלתיים, הצבאיים ובקרב התעשיות הביטחוניות הבינלאומיות.

חברת טלדן מערכות מידע הוקמה בשנת 1978 והיא ספקית מובילה של מידע עסקי, מדעי, רפואי, הנדסי, טכנולוגי וצבאי. החברה מציעה מגוון רחב  של מוצרים ושירותי מידע לאוניברסיטאות, תאגידים, גופי מחקר ופיתוח, מרכזים רפואיים, ספריות, חברות מסחריות, ממשלתיות וביטחוניות. לטלדן חברות בנות, טידינט וברלה, המייצרות מאגרי מידע ומערכות לניהול מידע וידע, ופעילות בכעשרים מדינות.

כנס טלדן

 כנס ותערוכת מידע 2012 INFO, מייזומה ובארגונה של טלדן,  הוא האירוע המרכזי והמוביל של קהיליית המידע בישראל.  הכנס, החוגג 27 שנים, מציע מגוון רחב של סמינרים ייחודיים בהשתתפות מרצים מובילים מהארץ ומחו"ל וכן תערוכה מקצועית שתציג את החידושים האחרונים בענף. הכנס יתקיים במלון הילטון ת"א בין 14 ל-16 במאי 2012.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן