Skip to content

קרן שוויצית משקיעה 77 מיליון שקל בחברת הכשרה אנרגיה

בכך תשלים הכשרה אנרגיה, בשליטת עופר נמרודי, את מימון הקידוחים לשדות "מירה" ו"שרה". הכשרה אנרגיה זקוקה למזומנים כי היא אמורה בעוד כמה שבועות להתחיל לקדוח כדי לוודא הימצאות של נפט או גז בשדות אלה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בכך תשלים הכשרה אנרגיה, בשליטת עופר נמרודי, את מימון הקידוחים לשדות "מירה" ו"שרה". הכשרה אנרגיה זקוקה למזומנים כי היא אמורה בעוד כמה שבועות להתחיל לקדוח כדי לוודא הימצאות של נפט או גז בשדות אלה

מאת עמי אטינגר

חברת הכשרה אנרגיה, שבשליטת עופר נמרודי, הודיעה הבוקר, כי קרן השקעות שוויצית VNG Capital תשקיע בהכשרה אנרגיה 77 מיליון שקל (20 מיליון דולר) ותמורת השקעתה תחזיק בכ- 9.33% מהונה המונפק של הכשרה אנרגיה. בכך תשלים הכשרה אנרגיה את מימון הקידוחים לשדות "מירה" ו"שרה".

בד בבד עם הקצאת המניות, תקצה הכשרה אנרגיה לקרן השוויצית כתבי אופציות. בעקבות כך תזרים המזומנים העתידי הצפוי להכשרה אנרגיה, במקרה של מימוש כתבי האופציה המוקצים לקרן, הינו כ-40 מיליון שקל נוספים, והקרן עשויה להחזיק בכ- 10.19% מהונה המונפק של הכשרה אנרגיה, בדילול מלא.

מועד השלמת ההשקעה נקבע ל- 5 ביוני, 2012, עם אפשרות לדחייתו בעשרה ימי עסקים נוספים בתנאים מסוימים שהוסכמו, והיא מותנית בכך שלא יחול שינוי מהותי לרעה בפעילות, בנכסים ובהתחייבויות של הכשרה אנרגיה ובקבלת אישור הבורסה לרישום למסחר של המניות המוקצות וכתבי האופציה המוקצים.

זקוקה מאוד למזומנים

הכשרה אנרגיה זקוקה מאוד למזומנים האלה כי היא אמורה בעוד כמה שבועות להתחיל לקדוח בשדות "מירה" ו"שרה", קידוחים האמורים לבדוק אם בשדות אלה יש נפט או גז. עלות כל קידוח כ-100 מיליון דולר. שדה "מירה"' ממוקם כ-30 מייל בלבד מדרום לתגלית "תמר" ושדה "שרה"' צמוד אליו, מדרום לתגלית "דלית"'.

הקרן השוויצית VNG Capital עוסקת בהשקעות ובפעילויות של מכרות ובחיפושי והפקת נפט וגז במקומות שונים בעולם, ומתמחה בביצוע השקעות גלובליות במכרות מינרלים ומתכות, ומימון לחברות כרייה וחברות חיפושי גז ונפט ברחבי העולם.

הכשרה התחייבה גם למנות דירקטור, שיומלץ על ידי הקרן השוויצית לדירקטוריון החברה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן