Skip to content

נחתם הסכם לשיתוף פעולה בין תדיראן טלקום ל-Alcatel

נחתם הסכם לשיתוף פעולה בין תדיראן טלקום ל- Alcatel. ימכרו במשותף פתרונות Voice ו-Data. המערכת מותאמת לכל סוגי תשתיות הרשת: קול ו/או נתונים, קבוע או אלחוטי. יספקו יתרון של התממשקות פשוטה של המערכת לסביבה ארגונית מורכבת וגדולה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ימכרו במשותף פתרונות Voice ו-Data * המערכת מותאמת לכל סוגי תשתיות הרשת: קול ו/או נתונים, קבוע או אלחוטי. יספקו יתרון של התממשקות פשוטה של המערכת לסביבה ארגונית מורכבת וגדולה

מאת עמי אטינגר

תדיראן טלקום שירותי תקשורת בישראל, מקבוצת שלמה שמלצר, חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם
חברת Alcatel Lucent Enterprise למכירת פתרונות Voice ו- Data . שיתוף הפעולה עם Alcatel Lucent Enterprise יספק יכולת למתן פתרון תקשורת ארגונית מקצה לקצה ללקוחות ה- Enterprise.

"שיתוף הפעולה עם Alcatel Lucent Enterprise במכירת פתרונות ה-Voice ו- Data ממקמת את לקוחותינו בחזית הטכנולוגיה ופורסת בפניהם תשתית המספקת סינרגיה מלאה מול כלל המערכות הטכנולוגיות בארגון, תוך חיסכון בעלויות כוח אדם ומשאבים", מסביר אבי שלומי, מנכ"ל תדיראן טלקום, שירותי תקשורת בישראל.

"שיתוף הפעולה והבחירה בתדיראן טלקום כשותף אסטרטגי ארוך טווח הינו מענה ישיר לצרכי השוק המקומי ומהווה אבן דרך נוספת בהחלטתה האסטרטגית של Alcatel lucent Enterprise להעמקת פעילותה בשוק תקשורת הנתונים בישראל", אומר ינקל לוי-עייש, מנהל Alcatel-lucent Enterprise בישראל.

מגוון סוגי שרתים

מוצרי ה- Voice ו -Data כוללים מגוון יישומי תקשורת המבוססים על מערכת ההפעלה Linux כמו כן אפשר לארח אותה במגוון סוגי שרתים, המתאימים לדרישות כל ארגון. המערכת מותאמת לכל סוגי תשתיות הרשת: קול ו/או נתונים, קבוע או אלחוטי ומספקת פתרון הכולל בתוכו וידאו, קול, מסרים מידיים על בסיס טכנולוגיה וירטואלית בטכנולוגיה וירטואלית (KVM).

מוצרי ה-Voice ו-Data כוללים גם את מערך ה-Open Touch, המשדרג את כל יישומי הטלפוניה המסורתית בארגון למערך עשיר באינטראקציות מולטימדיה ומסונכרן כחלק מהעבודה היומיומית – הופך כל עובד ליעיל יותר בעבודתו, זמין יותר ואף נייד יותר במקרה הצורך.

יתרון גדול נוסף הוא ההתממשקות הפשוטה של המערכת לסביבה ארגונית מורכבת וגדולה, המקצרת תהליכי הטמעה ומאפשרת סינרגיה מלאה מול כלל המערכות הטכנולוגיות בארגון, תוך חיסכון בעלויות כוח אדם ומשאבים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן