Skip to content

תוספת נקודות של 20% במועדון הנוסע המתמיד של אל על להמרות בחברות האשראי

מועדון הנוסע המתמיד של אל על בהטבה מיוחדת לקראת הקיץ – 20% תוספת נקודות על המרות מכל חברות האשראי. המבצע יימשך כחודש ימים מה-30 ביוני ויכלול את כל חברות האשראי: ישראכרט, כ.א.ל, לאומי קארד, דיינרס ואמריקן אקספרס. כך, לקוח שימיר במהלך החודש סכום השווה לערך 100 נקודות, יקבל בפועל 120 נקודות מועדון.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המבצע יימשך כחודש ימים מה-30 ביוני ויכלול את כל חברות האשראי: ישראכרט, כ.א.ל, לאומי קארד, דיינרס ואמריקן אקספרס. כך, לקוח שימיר במהלך החודש סכום השווה לערך 100 נקודות, יקבל בפועל 120 נקודות מועדון

מאת עירית רוזנבלום

 

מטוס אל על. צילום גיגה פרקול
מטוס אל על. צילום גיגה פרקול

מועדון הנוסע המתמיד של אל על מציע הטבה מיוחדת לקראת הקיץ – 20% תוספת נקודות על המרות מכל חברות האשראי . לדברי עינת ינאי, ראש אגף שיווק באל על, המרת הנקודות מכרטיסי אשראי לאל על היא ההטבה המועדפת על רבים מחברי המועדון. "חשוב לציין כי לקוחות כל חברות האשראי יכולים להמשיך ולהמיר נקודות למועדון על ידי השתייכות למסלול תעופה בחברת האשראי. מבצע מסוג זה הופך את ההמרה לאטרקטיבית יותר והוא הפך להצלחה גדולה בשנים האחרונות", אומרת ינאי.

בנוסף לשימוש בנקודות המומרות מכרטיסי אשראי עבור כרטיסי בונוס ושדרוגים, ניתן להשתמש בהן גם עבור מוצרים נוספים כמו רכישות בדיוטי פרי במטוסי אל על, הזמנת מושב מועדף בטיסה ותשלום עבור כבודה עודפת.

בחודשים הקרובים ניתן יהיה להשתמש בנקודות האשראי גם עבור הושבה במחלקת תיירים פלוס החדשה של אל על.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן