Skip to content

גבאי בית כנסת נעצר בחשד למעשים מגונים בילדים ואזרח זר חשוד בניסיון אונס

גבאי בית כנסת בצפת נחשד במעשים מגונים בילדים, אזרח זר נעצר אמש בחשד שניסה לאנוס אישה בתחילת החודש, ובחיפה שלח בית המשפט נהג אגד לשעבר לשלוש שנות מאסר על מעשה מגונה בנערה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גבאי בית כנסת בצפת נחשד במעשים מגונים בילדים, אזרח זר נעצר אמש בחשד שניסה לאנוס אישה בתחילת החודש, ובחיפה שלח בית המשפט נהג אגד לשעבר לשלוש שנות מאסר על מעשה מגונה בנערה

מאת אליק מאור

אזרח זר נעצר אתמול (יום שני) על ידי שוטרי תחנת משטרת לב תל אביב בחשד שניסה לאנוס אישה (50) בעת שישנה. החשוד מכחיש את כל המיוחס לו. בשעות אלו הוא מובא להארכת מעצרו בפני שופט בית משפט השלום בתל אביב. על פי החשד, בתחילת מאי, לפנות בוקר, חדר החשוד לבית ברחוב אלנבי בעיר. מתלונת האישה, שהוגשה לפני כשלושה שבועות במשטרה, עולה כי החשוד ניגש אליה בעת שישנה, ניסה לבצע בה את זממו ומשהתנגדה, היכה אותה ונמלט. בהמשך לחקירה נעצר אתמול חשוד במעשה.

בצפת האריך היום בית משפט השלום את מעצרו של גבאי בית כנסת (71), החשוד כי ביצע מעשים מגונים בשלושה קטינים כבני 12. החשוד נעצר אתמול לאחר שהקטינים התלוננו לפני הוריהם, כי בעת ששהו בבית הכנסת ביצע בהם החשוד את המעשים המיוחסים לו. בית המשפט הורה על הארכת מעצרו בחמישה ימים.

ובחיפה גזר היום שופט בית המשפט המחוזי,  זאיד פלאח', על עבד אל חלים (42), תושב כפר מנדא שבגליל, שלוש שנות מאסר בפועל בגין מעשה מגונה שעשה בנערה בת 15 במהלך חודש יולי 2010, בעת ששימש כנהג אגד בקו 205. מלבד עונש המאסר חויב הנאשם לפצות את הנערה בסך של עשרים אלף שקלים.   

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן