Skip to content

נעצר חייל החשוד כי גנב מתכונת בחינה בלשון בתיכון "בליך" וסחר בה

נחשד כי גנב את מתכונת המבחן ומכר אותה במאות שקלים לעותק. בתיכון היוקרתי הרגישו שמשהו לא תקין וערכו מבחן חוזר לתלמידים. יובא היום להארכת מעצר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נחשד כי גנב את מתכונת המבחן ומכר אותה במאות שקלים לעותק. בתיכון היוקרתי הרגישו שמשהו לא תקין וערכו מבחן חוזר לתלמידים. יובא היום להארכת מעצר

מאת אליק מאור

חייל בן 19, החשוד שגנב בחינת מתכונת בלשון לכיתות י"א בבית הספר "בליך" ברמת גן ומכר אותה לתלמידים, נעצר השבוע ויובא היום (רביעי), להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב.
על פי החשד, החייל היה מעורב בגניבת גיליון הבחינה של בית הספר היוקרתי בליך בעיר. מדובר בבחינה שמהווה הכנה לבחינת הבגרות והציון בה משוקלל לציון הכולל.

תיכון בליך. בבית הספר חשדו (צילום: אלי שני , ויקימדיה)
תיכון בליך. בבית הספר חשדו - הבחינה לא התנהלה כשורה (צילום: אלי שני , ויקימדיה)

בתחילה נמכר העותק הגנוב במאות שקלים לעותק, וככל שנקפו הימים והתקרב מועד הבחינה, שנערכה בשבוע שעבר, ירד המחיר כי העותק כבר הופץ בידי התלמידים. זמן מה לאחר הבחינה חשדו בבית הספר כי הבחינה לא התנהלה כשורה. הנהלת בית הספר פנתה למשטרה ולמשרד החינוך. בעקבות כך נערכה לתלמידים בחינה חוזרת. יצוין כי הבחינה היא בחינה פנימית בבית הספר ולא בחינה חיצונית.

על החקירה הופקדו שוטרי מרחב דן, בפיקוד נצ"מ אלברט אוחיון, שהגיעו למספר תלמידים שבידיהם היה עותק הבחינה. אלו נחקרו והודו שרכשו אותה מהחשוד לכאורה. החשוד שומר על זכות השתיקה. עו"ד איתן כבריאן מסר הבוקר, כי הוא מקווה שמרשו, שהוא, לדבריו – צעיר נורמטיבי, ללא עבר ופלילי וחייל מצטיין – ישוחרר היום על ידי בית המשפט.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן