Skip to content

מעצרו של אבי הילד שנרצח בכפר קאסם הוארך בשלושה ימים

משפחת האב ואשתו של סרסור לא מאמינים כי לאב יש יד ברצח. בכפר משוכנעים כי המשטרה מבצעת תעלול חקירה. אבל מה שעורר את חשד החוקרים היה שינוי גרסאות של האב וההודעה המהירה למשטרה, סמוך מאוד להיעלמו של הילד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משפחת האב ואשתו של סרסור לא מאמינים כי לאב יש יד ברצח. בכפר משוכנעים כי המשטרה מבצעת תעלול חקירה. אבל מה שעורר את חשד החוקרים היה שינוי גרסאות של האב וההודעה המהירה למשטרה, סמוך מאוד להיעלמו של הילד 

מאת אליק מאור 

במהלך מפתיע עצרו אתמול (יום ראשון) חוקרי ימ"ר מרכז את מוחמד סרסור, אביו של אנאס סרסור בן ה-10, שגופתו נמצאה בסוף שבוע שעבר במטע זיתים סמוך לביתו בכפר קאסם. היום הובא האב לבית משפט השלום ברמלה ומעצרו הוארך בשלושה ימים. האב מכחיש כל מעורבות ברצח ומשפחתו ניצבת לצדו.

מאז הרצח גבו החוקרים עשרות עדויות, גם ממשפחת הנרצח. אחד הדברים שעוררו את חשד החוקרים היה פרק הזמן הקצר שחלף, מיציאת הילד מביתו ועד מועד הדיווח הבהול למשטרה. גופת ילד נמצאה זמן קצר לאחר תחילת החיפושים, כשעליה סימני אלימות קשים. כעשרים מטרים מביתו בפתח מטע הזיתים. בהקשר לכך סיפרה ליילה סרסור, אשתו, אמו של אנאס: "בעלי התקשר אליי בשעות הערב ואמר שאנאס חזר ממסיבת יום הולדת אצל חברו ויצא לבית של בן דודו. בשעה 22:00 בערב הוא התקשר אליי ואמר שאנאס לא חזר. הייתה לי הרגשה לא טובה. חזרתי הביתה. בעלי לקח את האוטו ואמר שהוא הולך לחפש את אנאס".

קרוב אחר סיפר, שהאב פנה אליו וביקש ממנו להגיע בדחיפות לעזור במציאת הילד. "אני בטוחה שבעלי לא היה עושה דבר כזה", הגיבה ליילה, "אני מאמינה בבעל שלי. הוא תמיד מפנק את הילדים ואת אנאס, הוא קנה לו שעון בשלוש מאות שקל ועוד הרבה מתנות". האם סיפרה, כי בליל הרצח היא עצמה שהתה בחתונה והאב הוא זה ששמר על הילדים.  

במשפחת אנאס מבולבלים ומתקשים להאמין לחשדות המשטרה. גם בכפר מתקשים התושבים להאמין כי האב קשור לרצח בנו, "אנחנו לא מאמינים שאבא כזה ירצח את הבן שלו", אמרו היום השכנים, "אנחנו לא מאמינים במשטרה. השוטרים לא פענחו כאן הרבה מקרים של פשע". בכפר חושבים כי מדובר במשפחה מכובדת וכי המשטרה מבצעת כאן תעלול חקירה, כדי להוביל לחשיפת הרוצח האמיתי.

"וואלה זה תרגיל של המשטרה", אמר הבוקר אחד הסוחרים, בעל חנות בכפר. לגבי טענת החוקרים כי האב שינה את גרסתו במשטרה, הגיבה ליילה: "בלחץ הזה, אני אישית לא יודעת עם מי דיברתי לפני חמש דקות. כשאצלנו, במגזר הערבי, מדברים עם המשטרה, זה דבר מפחיד".

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן