Skip to content

שיא ישראלי חדש ב"יום הצלת חיים": 6,000 בני אדם חתמו על כרטיס אדי

שיתוף פעולה של המרכז הלאומי להשתלות וארגוני בריאות מצילי חיים הניב תרומות בסך 80 אלף שקלים ושיא ישראלי בחתימה על כרטיס לתרומת איברים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יום הצלת חיים שיזם "ארגון שגרירי רוטשילד" התקיים אתמול בשיתוף עם המרכז הלאומי להשתלות של משרד הבריאות (אדי), מד"א, איגוד CF בישראל וארגונים נוספים. במהלך היום פעלו כמאה מוקדי התרמה ברחבי הארץ שהופעלו על ידי יותר מאלף מתנדבים, ונרשם שיא ישראלי: כ-6,000 בני אדם חתמו על כרטיס תרומת איברים ונתרמו כ-1,030 מנות דם. כמו כן נתרמו כ-40 אלף שקלים לטובת אגודת הסיסטיק פיברוזיס הישראלית, וסכום זהה נתרם לטובת פרויקט BFF והקרן לחקר הסרטן ICRF.

חתימה על כרטיס אדי
יותר מאלף מתנדבים השתתפו (צילום: ארגון שגרירי רוטשילד)

באירוע הסיכום של "יום הצלת חיים" השתתף מנכ"ל משרד הבריאות, הפרופסור רוני גמזו, שהתרשם מתוצאותיו ומהישגיו של היום והבטיח לסטודנטים שיזמו את האירוע, כי גם בשנה הבאה יתקיים היום בשיתוף עם משרד הבריאות.

"מדובר ברעיון נפלא, לקחת יום אחד בשנה ולהקדיש אותו לכמה ארגונים מצילי חיים יחד. אני מתחייב שגם בשנה הבאה יתקיים היום הזה. אנחנו נבחר תאריך משותף, ומשרד הבריאות ייתן חסות בתקווה למשוך אפילו יותר משתתפים", אמר פרופ' גמזו.

יום הצלת חיים 2
יום "הצלת חיים", גם בשנה הבאה (צילום: ארגון שגרירי רוטשילד)

לדברי מנכ"ל ארגון שגרירי רוטשילד, ארז רואימי: "הפיכתו של יום הצלת חיים למסורת, ליום שיחבר אליו יותר פרטים וארגונים הוא צעד חשוב. לא מדובר רק במלאי מאגרי החיים של ישראל, אלא בחיבור אזרחי המדינה לערך החיים ולחשיבות של נתינה והתנדבות".

דוברות ארגון שגרירי רוטשילד, מייסודה של קרן רוטשילד קיסריה, מסרה כי הארגון הוקם במטרה להכשיר דור עתיד של מנהיגים עסקיים וציבוריים בעלי אחריות חברתית. בארגון חברים סטודנטים הלומדים במוסדות אקדמיים בפריסה ארצית, שנבחרו לאחר תהליך מיון קפדני וזוכים לתוכנית הכשרה לפיתוח אישי ומקצועי, מלגת לימודים מלאה וניסיון בייזום ובהובלה של פרויקטים חברתיים ברמה ארצית ומוניציפלית.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן