Skip to content

חיל האוויר תקף שתי מטרות בעזה. החמאס פינה מוצבים

צה"ל: תקפנו שני מתקני אחסון אמל"ח בתגובה לירי הרקטות לעבר ישראל. הפלסטינים: בתקיפה נפגעו מוצב השייך למשטרה הימית של מנגנוני הביטחון של החמאס ולול תרנגולות. מתחת להריסות המוצב שהותקף חולצו שני פצועים במצב בינוני וקשה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

צה"ל: תקפנו שני מתקני אחסון אמל"ח בתגובה לירי הרקטות לעבר ישראל. הפלסטינים: בתקיפה נפגעו מוצב השייך למשטרה הימית של מנגנוני הביטחון של החמאס ולול תרנגולות. מתחת להריסות המוצב שהותקף חולצו שני פצועים במצב בינוני וקשה

מאת אליק מאור

כלי טיס של חיל האוויר תקפו הלילה (יום רביעי) פעמיים מטרות ברצועת עזה, בתגובה לירי הרקטות לעבר ישראל בימים האחרונים. על פי צה"ל, הותקפו מתקני אחסון של אמצעי לחימה. אחד המתקנים הוא מוצב חמאס באזור סודאניה בצפון הרצועה.

ה"לול" שהותקף הלילה (צילום" דובר צה"ל)
ה"לול" שהותקף הלילה (צילום" דובר צה"ל)

בתחילה דיווחו הפלסטינים על הרוג ושני פצועים בתקיפה זו. מאוחר יותר מסרו שירותי ההצלה הפלסטיניים, כי איש לא נהרג וכי שני פצועים חולצו מההריסות, האחד במצב בינוני והשני במצב קשה. עוד נודע, כי עקב ההפצצות, החמאס מפנה את כל מתקניו הצבאיים מחשש לתקיפות נוספות. דובר צה"ל מסר, כי "התקיפה מהווה תגובה לירי תלול מסלול לעבר שטח מדינת ישראל".

מקורות פלסטיניים מוסרים, כי בתקיפה נפגעו מוצב השייך למשטרה הימית של מנגנוני הביטחון של החמאס ומתחת להריסותיו חולצו הפצועים ובתקיפה השנייה נפגע לול תרנגולות. בצה"ל מסרו, כי זוהו "פגיעות מדויקות בשתי המטרות שהותקפו וכי כל מטוסינו שבו בשלום".  

התקיפות באו לאחר שביום שני השבוע  נורתה רקטת קסאם לעבר שדרות. זו התפוצצה בשדה חיטה הסמוך לעיירה, בשטח המועצה האזורית אשכול. במקום פרצה שריפה קטנה שכובתה במהירות על ידי מכבי האש. איש לא נפגע ולא נגרם נזק, מעבר לשריפה. ביום שישי שעבר נהרג לוחם גולני, סמ"ר נתנאל מושיאשוילי בהיתקלות עם מחבלים, לאחר שאחד מהם חדר לשטח ישראל סמוך לכיסופים וארב לכוח חפ"ק המ"פ בגדוד 12 בגולני, שהוקפץ למיקום החדירה.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן