Skip to content

"עיתונאים ללא גבולות" קורא לשחרורו המיידי של שדרן רדיו פלסטיני

השדרן נעצר בשבוע שעבר בביתו ונלקח למעצר מנהלי. דוברי הארגון: "ללא הסבר מוצק וסיבה למעצרו, נאלץ לקבוע כי זהו ניסיון נוסף של ישראל לסכור את פיה של העיתונות הפלסטינית"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

השדרן נעצר בשבוע שעבר בביתו ונלקח למעצר מנהלי. דוברי הארגון: "ללא הסבר מוצק וסיבה למעצרו, נאלץ לקבוע כי זהו ניסיון נוסף של ישראל לסכור את פיה של העיתונות הפלסטינית"

מאת אליק מאור

שאריף אל רג'וב (צילום באדיבות עיתונאים ללא גבולות)
מעצר ללא עילה. שאריף אל רג'וב (צילום באדיבות עיתונאים ללא גבולות)

ארגון עיתונאים ללא גבולות, פנה אתמול (יום שישי) לישראל וביקש הסברים על מעצרו המנהלי של העיתונאי שאריף אל-רג'וב, שדרן הרדיו  הפלסטיני "סאות' אל-אקצה",  ביום ראשון שעבר, 3 ביוני השנה.  לדברי הארגון, נאסר רג'וב בביתו שבעיירה דורה הסמוכה לחברון. "אם ישראל לא תספק הסבר שיניח קרקע מוצקה למאסרו של רג'וב", מסרו בארגון, "נאלץ לקבוע כי זהו ניסיון מצער נוסף של ישראל לסכור את פיה של העיתונות הפלסטינית".

לדברי הפלסטינים, נאסר רג'וב בביתו על ידי חיילי צה"ל, שערכו חיפוש בביתו בטרם נלקח למעצר ובלי שניתנה לו או למשפחתו עילה למעצרו. בארגון משערים, כי עובדת היותו שדרן העובד בתחנה המקושרת לחמאס, מצביעה על העילה למעצר. ישראל תטען כי המאסר מכוון לענייני ביטחון ישראליים, בלי להאשימו בדבר. הארגון קורא לשחרור מיידי של כלל העיתונאים הפלסטינים העצורים בידי ישראל במעצר מנהלי, בלי שיואשמו רשמית בדבר. המאסר המנהלי האחרון של עיתונאי פלסטיני היה של בהא קהירי – עטאללה מוסה, ראש תחנת הטלוויזיה הלוויינית אל-עציר (למען אסירי פלסטין) שנעצר בביתו בג'נין באמצע מאי השנה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן