Skip to content

חדשות קולינאריות

מי אמר מיתון בענף המזון והאוכל? רשתות המזון והיין מתרחבות ופותחות סניפים חדשים, יקבים חוגגים פסטיבלים ושלל מוצרים חדשים על המדף
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מי אמר מיתון בענף המזון והאוכל? רשתות המזון והיין מתרחבות ופותחות סניפים חדשים, יקבים חוגגים פסטיבלים ושלל מוצרים חדשים על המדף

מאת שי שגב

טעימות מאירועי הגסטרונומיה של החודש:

פסטיבל גבינות ויין ברשת "אוצר היין"

רשת "לגעת באוכל" ו"אוצר היין" מכריזים על יומיים של מבצעים במחלקת הכוהל והיין במחירי היצרן, לצד פסטיבל גבינות מכל העולם וממיטב המחלבות בארץ: גבינות רכות וקשות, צעירות ומיושנות ממגוון רחב של סוגים: קממבר, ברי, גאודה, תום, פרמז'נו רג'יאנו, מסקרפונה, גורגונזולה ועוד. תוצרת ממיטב המחלבות בעולם ומחלבות מהארץ, כמו "גד", מחלבות שונות בנגב ובערבה ועוד. בעלי הרשת: "תגלו יינות חדשים מהארץ ומכל העולם, תתנסו, תטעמו ותחוו את החוויה הגסטרונומית המושלמת". מתי: 22-23 ביוני, איפה: לגעת באוכל, לישנסקי 9, ראשון לציון.
.


רשת "יינות ביתן" משיקה אתר מכירות באתר הקניות
mysupermarket

אתר השוואת מחירי רשתות המזון באינטרנט, mysupermarket, מודיע על שיתוף פעולה עם רשת "יינות ביתן". בשלב הראשון, מתאפשר לבצע רק השוואת מחירים והדפסת רשימת קניות ב"יינות ביתן". בשלב השני, שיחל בעוד כחודש, תתאפשר הזמנה באינטרנט לסניפי מודיעין ואיירפורט סיטי, ולאחר מכן יושלם התהליך בכל סניפי הרשת. ל"יינות ביתן" 27 חנויות וסופרמרקטים הפרוסים מאילת שבדרום ועד חדרה שבצפון. הרשת הינה חברה בבעלות פרטית של בני הזוג נורית ונחום ביתן. כתובת האתר:  http://www.mysupermarket.co.il.
.

טיב טעם פותחת סניף במתכונת פעילות 24 שעות

רשת הסופרמרקטים טיב טעם, הנמצאת בבעלות איש העסקים חגי שלום, פותחת לראשונה סניף במתכונת פעילות של 24 שעות, 7 ימים בשבוע. הסניף הראשון שיפעל במתכונת החדשה, הוא הסניף המחודש ברחוב אבן גבירול, בתל-אביב. הסניף משתרע על שטח של כ-200 מ"ר, ועוצב מחדש בהשקעה הנאמדת בכ-2 מיליון  שקל. קבוצת טיב טעם פועלת בשתי חטיבות עיקריות: קמעונאות ותעשייה (ייצור). כמו כן, לקבוצה זרוע של ייבוא בינלאומי. הקבוצה כוללת גם את מעדני מזרע (100%). הרשת כוללת 29 סניפים ברחבי הארץ, מתפרסת על שטח של כ-45,000 מ"ר של שטח קמעונאי, מעסיקה כ-1400 עובדים ורשומה למסחר בבורסה (החל ממאי 2007). בנוסף, מפעילה הקבוצה את רשת כלי הבית "דומו", הכוללת 5 חנויות בקניונים ו-6 חנויות "שופ אין שופ" בתוך סניפי טיב טעם.
.

אירוע "לבן בצבעים" ביקב צ'ילאג

אורנה צ'ילאג, משיקה לראשונה ביקב את הויונייה 2011, מסדרת היינות הלבנים המיוחדים של היקב. החגיגה תארח במקביל למכירה של מותג עיצוב הבית ג'ינג'ר הידועים בפריטים האיכותיים והצבעוניים שלהם עם אחד הפריטים הייחודיים שמותאם לעולם היין: שעון חול מעוצב וצבעוני לקירור יין לבן – מכניסים את היין למקרר, מסובבים את שעון החול, כאשר החול נגמר בשעון, היין הספיק לנשום, להיפתח ולהתקרר והוא מוכן לשתייה. מחיר: החל מ-29 שקל. היין המושק, ויונייה 2011, הינו מלווה נפלא לקיץ הישראלי, בעל בשומת לימונית בשילוב עם תפוחים, ובעל טעמים של פירות הדר ותפוחים. היין יימכר במחיר מיוחד. מתי: יום שישי, 22 ביוני בין השעות 10:00-17:00, איפה: יקב צ'ילאג, שבזי 12, יהוד.
.

אשכול הזהב 2012 – שנת העשור

אשכול הזהב 2012 – ערב ההצדעה ליינות ישראל יערך השנה בפעם העשירית ברציפות, ביום שני ה-18 ביוני במרכז הכנסים של מלון דן פנורמה בת"א, במעמד שר התמ"ת מר שלום שמחון. ארוחת הגאלה מופקת השנה על-ידי השפים מאיר אדוני (כתית, המזללה), חיים טיבי (מוסקט – מצפה הימים), אביבית פריאל (אוזוריה), יוסי שטרית (קיטשן מרקט), יריב מלילי (בית תאילנדי), יואב בלימן (פרידה קאלו), איש הגלידות איתי רוגזינסקי (וניליה), איש הלחמים אלי אברהם (לחמא), הקונדיטורית נעמה שטייר (לשעבר הרברט סמואל). השף המארח: איציק ידגר – שף ראשי מלון דן פנורמה. תפריט הארוחה יתפרסם לקראת האירוע. במהלך האירוע תיערך מכירה פומבית של יינות אספנות ישראלים שכל הכנסותיה יוקדשו לעמותת "ילדים שלנו" של בית החולים שניידר לרפואת ילדים. את האירוע ינחה איש הרדיו הותיק מר אמנון פאר. כמדי שנה, ינעל הערב בהכרזה על הזוכים בתחרות היינות "אשכול הזהב 2012". השנה מוקדשים כל הרווחים לעמותת "ילדים שלנו" של בית החולים שניידר לרפואת ילדים. כרטיסים במחיר 400 שקל ניתן להזמין במשרדי העמותה בטל': 03-9217880, שלוחה 210.
.

רשת בנא משקאות פותחת סניף נוסף בפתח תקווה

רשת "בנא משקאות" היא רשת מקצועית המתמחה בהפצת כהילים, יין ומוצרים משלימים. לרשת שלושה סניפים קמעונאיים בפריסה ארצית, הכוללים חדרי יין מקצועיים וגלריות בר מעוצבות. סניפי הרשת מציעים מבחר עצום של כ-3,000 מוצרים שונים מעולם הכוהל והטבק. הסניף החדש לרשת בנא משקאות, שנפתח לאחרונה הוא הסניף בפתח תקוה. הסניף משתרע על כ-400 מ"ר וכולל בתוכו גלריית בר מעוצבת וחדר יין יוקרתי בגודל 50 מ"ר. עלות השקעה בהקמת הסניף: 1,100,000 שקל. בנא פתח תקווה, הרב פינטו מסעוד אשר 20, סגולה פתח תקווה.
.

שישי בשקד: חגיגת יין וג'אז

"שקד" אספרסו בר גלידריית בוטיק בנמל תל-אביב מקדישה את חודש יוני לשילוב המנצח של אוכל, יין ומוזיקת ג'אז. יקב רקאנטי יתארח לכל אורך החודש וקהל הלקוחות יוכלו ליהנות ממגוון רחב של יינות היקב במחירים מפתיעים ומיוחדים. על מוזיקת הג'אז אמונה להקת ג'אז שתנגן מוזיקה חיה על הרחבה החיצונית. בגזרת האוכל, שקד משיקים תפריט קייצי חדש הכולל ארוחות בוקר המוגשות במשך כל היום, מגוון רחב של פיצות, פסטות, סלטים מרעננים ומבחר משקאות חמים וקרים. לכבוד הקיץ משיקים 'שקד' גם משקה חדש ומרענן – אייס מוקה קוקיס – משקה קר המשלב גלידה, קפה ושבבי עוגיות אוראו. חוד החנית והספציאליטה של המקום ממשיכה להיות הגלידה האיטלקית המשובחת העשויה מחומרים טבעיים בלבד, מפירות אמיתיים ומחומרי גלם ייחודיים המיובאים במיוחד מאיטליה. מתי: במהלך חודש יוני 24/7, איפה: שקד, האנגר 7, נמל תל-אביב.
.
.

יקב דלתון בסימן "הכל אודות שיראז"

 היקב ברמת דלתון מזמין את אוהבי היין לביקור לרגל השקת יינות אדומים חדשים. המבקרים מוזמנים לטעום מהיינות: יובלים שיראז 2011, דלתון שיראז 2010, עלמה SMV שיראז-מורבדרה-ויונייה 2010 ורזרב שיראז 2009 – "הכל אודות שיראז". בחצר היקב יעמוד לרשות אוהבי היין גם בר אסאדו, דוכן לממכר פירות העונה מטעם "פירות הגליל", דוכן לממכר קפה, קרפים, וופל בלגי וההשקה תלווה בהרכב מוזיקלי. מתי: יום שישי, 15.06 בין השעות 10:00 ל-15:00. איפה: יקב דלתון, רמת דלתון.


 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן