Skip to content

שני פלסטינים הרוגים ופצוע אחד קשה מירי של נהג ישראלי

אזרח ישראלי פתח הבוקר באש על הפלסטינים ליד התנחלות סוסיא, הרג שניים מהם ופצע לפחות אחד נוסף באורח קשה. הנהג טוען שהם ניסו לשדוד אותו והוא חש סכנה לחייו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אזרח ישראלי פתח הבוקר באש על פלסטינים ליד התנחלות סוסיא, הרג שניים מהם ופצע לפחות אחד נוסף באורח קשה. הנהג טוען שהם ניסו לשדוד אותו והוא חש סכנה לחייו 

מאת אליק מאור

נהג משאית, אזרח ישראלי, פתח היום (ראשון) באש לעבר שני פלסטינים, שלטענתו ניסו לשדוד אותו. הוא הרג שניים מהם ופצע קשה אדם שלישי. הנהג הגיע למחסום מיתר ושם נחקר על אודות האירוע.

לטענתו, בעת שנסע עם משאיתו בכביש סמוך להתנחלות סוסיא, הוא הותקף על ידי שני פלסטינים. היות שחש  שהוא מאוים ושחייו בסכנה, ירה באמצעות נשקו האישי לעבר הפלסטינים שנמלטו. כלי תקשורת פלסטיניים פרסמו לפני זמן קצר, כי בתקרית נהרגו שני פלסטינים, נעים נג'אר (33) ואנואר עבד ראבו (30) ואילו הפצוע הקשה פונה לבית החולים בעיר חברון. הנהג עצמו טען שנפגע קלות בראשו ובצווארו,  ופונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע. 

כוחות הביטחון מבצעים כעת סריקות ובדיקות לבירור נסיבות האירוע. ממשטרת מחוז ש"י מסרו, כי הנהג כנראה הוכה על ידי חפץ כהה ונפגע באורח קל בלבד. הפלסטינים טוענים כי יש גם פצועים נוספים כתוצאה מאירוע זה. לאחרונה הזהיר ראש השב"כ, יורם כהן, כי ישנן התארגנויות טרור בגדה המערבית וסיפר על ניסיונות חטיפה: "ממש בדקה ה90, בזמן פציעות, הצלחנו לסכל פיגוע חטיפה של חוליה". כהן הסביר אז לחברי ועדת חוץ וביטחון, כי קיימת מגמת עלייה של הוצאת פיגועים ללא שימוש באמצעי לוחמה חמים. לדבריו, השב"כ סיכל לאחרונה 28 התארגנויות כאלו כשיותר מחציין פעל מטעם ארגון החמאס.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן