Skip to content

קבוצת חבס מכרה בניין משרדים בשוויץ תמורת 22 מיליון שקל

קבוצת חבס מכרה בניין משרדים בשוויץ תמורת 22 מיליון שקל. את המכירה ביצעה חברת הבת Habas Swiss. מימוש הנכס צפוי להניב ל- Habas Swiss, תזרים עודף של כ- 17 מיליון שקל. העסקה צפויה להיות מושלמת במשך החודש הנוכחי.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

את המכירה ביצעה חברת הבת Habas Swiss. מימוש הנכס צפוי להניב ל- Habas Swiss, תזרים עודף של כ- 17 מיליון שקל. העסקה צפויה להיות מושלמת במשך החודש הנוכחי 

מאת עמי אטינגר  

קבוצת חבס מכרה בנין משרדים בעיר קלוטן (Kloten) שבשוויץ בתמורה ל- 5.3 מיליון פרנק שוויצרי, שזה 22 מיליון שקל, מחיר הדומה לשוויו של  הנכס בספרי החברה. את המכירה ביצעה חברת Habas Swiss, המוחזקת על ידי הקבוצה בשיעור של 74%.  מימוש הנכס צפוי להניב ל- Habas Swiss, תזרים עודף בסך של כ-4.1 מיליון פרנק שוויצרי, כ-17 מיליון שקלים.  

הנכס הינו בשטח של כ- 1,000 מ"ר והוא נרכש בשנת 2007 על ידי Habas Swiss כחלק מתיק השקעות (פורטפוליו), אשר כלל שני נכסים. הנכס האחר, שהיה בבעלותה, נמכר בחודש מאי השנה, בתמורה לכ- 14.5 מיליון פרנק שוויצרי.

מתוך כספי התמורה, סכום של כ-1 מיליון פרנק שוויצרי ישמש לפירעון מלוא יתרת ההלוואה אשר הועמדה בעבר לטובת Habas Swiss לצורך רכישת פורטפוליו הנכסים. העסקה צפויה להיות מושלמת במהלך חודש יולי 2012. 

"מימוש נכס נוסף בשוויץ, בהמשך למימושים עליהם הודענו בחודשים האחרונים, מהווה חלק מיישום מתמשך של תוכנית החברה למימוש נכסים אשר הגיעו לבשלות, תוך חיזוק איתנותה הפיננסית של החברה. עם התמורות והשינויים בשוק המערב אירופי, פנינו לעסקאות חדשות אשר תבאנה לידי ביטוי את יכולות הקבוצה ליצירת ערך עודף. בכוונתנו להפנות בתקופה הקרובה את מרבית משאבי החברה לעבר איתור וקשירת עסקאות חדשות אשר עולות בקנה אחד עם האסטרטגיה של החברה, להשאת תשואות ראויות על ההון המושקע המשקפות את מצב השווקים כיום", מסר רונן עקביה, מנכ"ל קבוצת חבס

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן