Skip to content

מטה המאבק לשינוי חוק טל קורא למופז להתפטר

"אם תשאר בקואליציה המשתמטת הזאת, לעומת זאת, תוכתם גם אתה באות הקלון שנתניהו המיט עליה היום", נאמר במכתב ששיגר המטה למשנה לראש הממשלה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"אם תשאר בקואליציה המשתמטת הזאת, לעומת זאת, תוכתם גם אתה באות הקלון שנתניהו המיט עליה היום", נאמר במכתב ששיגר המטה למשנה לראש הממשלה

מאת צבי זינגר

מטה המאבק לשינוי חוק טל קורא למשנה לראש הממשלה, שאול מופז, להתפטר, לאחר בעקבות מהלכיו של ראש הממשלה ופירוק ועדת פלסנר. "בחודשים האחרונים ניצבת לידינו במאבק למען הפסקת ההשתמטות ולמען פתרון צודק שיביא לשינוי חלוקת הנטל בחברה הישראלית. חזרת ואמרת שערך השירות הוא מהערכים שאתה הכי מאמין בהם – ושישראל חייבת שיוויון בנטל", נאמר במכתב ששיגר אליו המטה.

"כשהצטרפת לממשלה, ומרבית הציבור תקף אותך – בירכנו אותך ואמרנו שאם זה יביא לפתרון אחר – אז אנחנו נתמוך. ואכן, בשבועות הראשונים, הייתה הרגשה אופטימית באוויר – ונראה היה שח"כ פלסנר מוביל עבודת מטה רצינית לחוק שיביא לישראל אחרת. גם בשבוע האחרון, כשהתחילו השמועות על כניעה נוספת למפלגות החרדיות, התייצבת אצלנו והתחייבת שלא תוותר, שתעמוד על הרגליים האחוריות- למען קיום ההתחייבות שלך.

"עכשיו, כאשר ברור שראש הממשלה נתניהו היתל בציבור ובמערכת הפוליטית, וברגע האמת בחר לתמוך במשתמטים על חשבון המשרתים – הגיע הזמן לעמוד על עקרונותיך", נאמר במכתב. "רב אלוף מופז, מתחילת הדרך האווירה הציבורית הייתה שמה שהיה הוא שיהיה – שאתם תוותרו ברגע האמת ושהחרדים ימשיכו לעשות ככל שעולה על רוחם. אנחנו, שמשמשים פה לציבור הגדול הדורש שיוויון, האמנו לך ונתנו  לך צ'אנס. היום ברור ששום דבר רציני לא יהיה ושנתניהו יביא חוק טל 2.

"אנחנו לא נשלים עם כך ונחריף את המאבק הציבורי. אנחנו נקיים עצרת המונים במוצ"ש הקרוב. הגיע הזמן שלך, להוכיח מנהיגות, להתפטר מן הממשלה ולהוביל את ישראל לבחירות, שנושא חלוקת הנטל יהיה הנושא המרכזי שלהן. אז, הציבור הישראלי ישפוט מי ממנהיגיו באמת מחויב לעתיד צה"ל לעתיד החברה הישראלית.

"אם תשאר בקואליציה המשתמטת הזאת, לעומת זאת, תוכתם גם אתה באות הקלון שנתניהו המיט עליה היום", נאמר במכתב.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן