Skip to content

דוד חקק, עד מדינה לשעבר, חוסל בירי ביפו

הוא נורה הלילה על ידי אלמונים שנמלטו מהמקום. הנרצח העיד לפני כמה שנים בתיק של ארגון פשיעה הקשור לסחיטה והימורים והפליל 14 חשודים. במשטרה סבורים כי הגבר חוסל על רקע חיסול חשבונות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

זירת הרצח של עד המדינה ביפו (צילום: משטרת ישראל)
זירת הרצח של עד המדינה ביפו (צילום: משטרת ישראל)

דוד חקק, 42, עד מדינה לשעבר, נורה הלילה (חמישי), למוות ביפו. הגבר נמצא ירוי מספר פעמים, בפלג גופו העליון, בפינת הרחובות שדרות ירושלים ואילת. צוות מד"א, שהוזעק למקום, קבע את מותו. עוד הותר לפרסום, כי הגבר שחוסל הוא עד מדינה לשעבר, תושב גבעתיים, אשר העיד בתיק בפרשת הימורים והפליל 14 חשודים. פרשה זו, למרות עדותו, הסתיימה בהסדרי טיעון עם הנאשמים שנחשדו בניהול ארגון פשיעה הקשור לסחיטה והימורים. במשטרה סבורים, כי הגבר חוסל על רקע חיסול חשבונות.

הלילה, סמוך לאחת אחר חצות, הוזעקו כוחות המשטרה ומד"א למקום. דובר מד"א, זכי הלר, מסר: "קיבלנו קריאה מאזרחים ששמעו ירי. למקום נשלחה ניידת טיפול נמרץ. כשהצוותים שלנו הגיעו הם מצאו גבר ירוי בפלג גופו העליון. הם ביצעו בו החייאה, אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותו". כוח מרחב יפתח במשטרת ישראל, הגיע למקום והציב מחסומים באזור, אך לשווא.  נודע כי בשלב זה, החקירה בעניין הרצח הועברה לטיפול היחידה המרכזית של מחוז תל אביב, בשיתוף צוות חקירה מיוחד של מרחב יפתח.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן