Skip to content

התופעה מתרחבת – אדם ניסה להצית עצמו בבאר שבע

אדם הגיע לעיריית באר שבע וניסה להצית את עצמו. מאבטח השתלט עליו ומנע ההצתה. באילת שוחררה לאחר חקירה, סיגל כהן, אם חד הורית שנחשדה כי חשבה להצית מעמד טפסים בבכניסה לביטוח הלאומי בעיר. היא הכחישה את החשד מכל וכל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מקרה נוסף של ניסיון הצתה עצמי, בעקבות מעשהו של משה סילמן, אירע היום (שני) בכניסה לעיריית באר שבע. גבר בן 47 הגיע בצהריים לפתח העירייה והחל לשפוך על עצמו חומר דליק. מאבטח העירייה, שהבחין במעשהו, מנע ממנו להשלים את הפעולה.

מדובר באדם המוכר לרשויות הרווחה, וההערכה היא כי הוא ניסה לבצע את המעשה בשל מחלוקות שהתגלעו בינו לבין חברת "עמידר", על רקע צרכי המגורים שלו. הגבר הועבר לבית החולים סורוקה בעיר לבדיקות, ומשם יועבר ככל הנראה לידי המשטרה לחקירה.

היום בבוקר הגיעה סיגל כהן (43) לסניף הביטוח הלאומי באילת וככל הנראה הציתה את מעמד הטפסים וחומרי ההסברה של המוסד, המוצב בדרך כלל בכניסה לכל סניף. יצוין כי בעת שהגיעה לשם, לא התקיימה במקום קבלת קהל. עוברי אורח שהיו במקום סיפרו כי האישה כעסה על פקידי הביטוח הלאומי, שעיכבו את קצבתה מה-28 ביוני שעבר  ודחו אותה ל-14 ביולי . כשנוכחה לדעת שגם הפעם הקצבה לא זמינה, היא הגיעה לסניף ולאחר ויכוחים נאמר לה שזו טעות והכסף יועבר לחשבונה מחר. האישה זעמה וצעקה: "אין לי כסף לאכול  וילדיי רעבים. העבירו לי היום ועכשיו את הכסף".

האישה, אם חד הורית לששה ילדים, זומנה היום בצהריים למשטרת אילת. לדבריה, היא נשאלה אם הגיעה על מנת להצית את עצמה והשיבה בשלילה. היא טענה שהיא מכחישה שיזמה הצתה כלשהי במקום. לאחר תשאול, היא שוחררה לביתה. מסתמן כי אם תואשם, האישום יהיה על פגיעה קלה ברכוש. 

אתמול (ראשון), נעצר תושב אריאל (52), לאחר שהגיע עם בקבוק עם חומר דליק ואיים להצית את עצמו בסניף אורנג' בפתח תקווה. ככל הנראה התגלע סכסוך כספי בינו לבין החברה, שתבעה ממנו כעשרים אלף שקל. מאבטחי הסניף השתלטו על האדם בטרם הספיק לבצע את זממו, לקחו מידיו את הבקבוק עם החומר הדליק והמצית ומסרוהו לידי המשטרה.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן