Skip to content

מחר צפויים לעבור בנתב"ג כ-60 אלף נוסעים יוצאים ונכנסים

חודש יולי הסתיים עם יותר מ-1.4 מיליון נוסעים בינלאומיים יוצאים ונכנסים. בחודשים יולי-אוגוסט, צפויים לעבור בנתב"ג כ-2.9 מיליון נוסעים, עלייה של 2.3% בהשוואה לאותה תקופה אשתקד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מחר (יום ה') צפויים לעבור בנתב"ג כ-60 אלף נוסעים בינלאומיים יוצאים ונכנסים, בכ-390 טיסות ממריאות ונוחתות, המהווים שיא נוסף בנמל והשיא הראשון בחודש אוגוסט. רשות שדות התעופה (רש"ת) נערכת לקראת יום זה בהתאם. ברש"ת מציינים, כי במשך חודש אוגוסט צפויים עוד כמה ימי שיא, שבהם יעברו כ-50-60 אלף נוסעים ביום, בעיקר בימים ראשון וחמישי.

גידול בתנועה, כששדרוג המסלולים נמשך

חודש יולי הסתיים עם יותר מ-1.4 מיליון נוסעים בינלאומיים יוצאים ונכנסים בנתב"ג, עלייה של 4.5% בתנועה, בהשוואה לחודש יולי אשתקד. בחודש החולף נרשמו 9,576 תנועות מטוסים (המראות ונחיתות), עלייה של 1.5% בהשוואה ליולי 2011. הגידול בתנועת הנוסעים נרשם במקביל לפרויקט שדרוג מערך המסלולים שמבצעת רש"ת בנמל.

נתב"ג. משיא לשיא. צילום עירית רוזנבלום
נתב"ג. משיא לשיא. צילום עירית רוזנבלום

על פי צפי רש"ת, במשך החודשים יולי-אוגוסט צפויים לעבור בנתב"ג כ-2.9 מיליון נוסעים, עלייה של 2.3% בהשוואה לחודשים המקבילים ב-2011. בהתאם לכך נערכה רש"ת, מבעוד מועד, עם צוות עובדים מתוגבר.

להתעדכן מראש

רש"ת ממליצה לנוסעים להתעדכן מראש לגבי מועדי הטיסות ולהגיע לנמל כשלוש שעות לפני מועד ההמראה. לאחרונה השיקה הרשות פורמט חדש של לוח ההמראות והנחיתות בנתב"ג המותאם לטלפונים חכמים (סמרטפונים) ולמחשבי לוח (טאבלטים), כצעד נוסף לשיפור השירות ולהתאמתו להתפתחויות הטכנולוגיות שמצויות בידי הציבור.

באמצעות הקישור www.iaa.gov.il/TLVFlights או על ידי כניסה לאתר האינטרנט של רש"ת (www.iaa,gov.il) ולחיצה על הקישור "טיסות נתב"ג לסמרטפון" – ניתן לצפות בלוח החדש, שמתעדכן בזמן אמת עם מידע שניתן עד 12 שעות קדימה בשפות עברית, אנגלית וערבית. במקביל, אפשר לקבל מידע על המראות ונחיתות גם במוקד הטלפוני של הרשות (טל' 9755555 -03 או 6663*).

רישום לצ'ק אין מהיר

לנוסעים מומלץ לבצע רישום (צ'ק-אין) מהיר לטיסה באמצעות אתרי האינטרנט של חברות התעופה. בנוסף, לנוסעים עם כבודת יד בלבד מוצע מסלול בידוק ביטחוני מהיר. עליהם לבצע הליך צ'ק-אין באינטרנט, להדפיס את כרטיס העלייה למטוס, להגיע ישר לעמדת הבידוק הביטחוני לכבודת יד ובכך לקצר את זמן ההמתנה בטרמינל. השירות אינו כרוך בתשלום.

עוד שירותים שמציעה רש"ת לציבור הנוסעים: באמצעות רישום חד פעמי בנמל, ללא תשלום, ניתן להירשם לשירות ביקורת דרכונים ביומטרית; בטרמינל 3 הוצבו מאזני שקילה בהם ניתן לשקול את הכבודה לפני הרישום לטיסה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן