Skip to content

שוב התגלתה מחט תפירה בארוחה שהוגשה במטוס

הפעם התגלתה המחט בארוחה שהוגשה בטיסת אייר קנדה, בטיסה פנימית בקנדה. לפני שבועיים התגלו מחטי תפירה בשישה כריכים שהוגשו בטיסת דלתא לארה"ב, שהמריאה מנמל התעופה באמסטרדם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מקרה נוסף, בתוך שבועיים, שבו התגלתה מחט תפירה בארוחה שהוגשה לנוסע בחברת תעופה. הפעם התגלתה המחט השבוע ביום שני בלילה, בטיסת אייר קנדה מויקטוריה קולומביה הבריטית לטורונטו.

"היות והבטיחות אצלנו היא בעדיפות עליונה, לקחנו את העניין ברצינות רבה", מסר דובר אייר קנדה פיטר פיצפטריק לטורנטו סטאר, "ברגע שנודע לנו על המקרה התקשרנו לספק הארוחות ופתחנו מייד בחקירה. עתה אנחנו עובדים בשיתוף פעולה מלא עם הספק, במטרה להבטיח אמצעי אבטחה מוגברים".

לדבריו, אייר קנדה לא קיבלה דיווחים נוספים על הימצאות מחטים בארוחות החברה.

מחט באוכל בדלתא אייליינס לפני כשבועיים. צילום רשת איי בי סי
מחט באוכל בדלתא אייליינס לפני כשבועיים. צילום רשת איי בי סי

האירוע באייר קנדה התרחש שבועיים לאחר שהתגלוה מחטי תפירה בשישה כריכים, שהוגשו בטיסת דלתא איירליינס, שהייתה בדרכה לארה"ב, לאחר שהמריאה מנמל התעופה באמסטרדם.

לא ברור אם יש קשר בין שני המקרים

חוקרים הולנדים מסרו לסוכנות הידיעות AP, כי למרות קווי הדימיון בין שני המקרים, לא ברור אם הם קשורים זה בזה. אפשרות נוספת, שהועלתה בקשר להימצאות המחט בטיסה של אייר קנדה, שמישהו חיקה במהלך עברייני את המקרה הראשון. אם כי במשטרת קנדה הדגישו, שבינתיים אין כל מידע הקושר את שני המקרים.

באשר למקרה בחברת דלתא, מסר רוברט ואן קאפל ממשטרת הולנד ל-AP, כי חוקרים הולנדים תחקרו עדים ושרשרת אנשים, שיש להם גישה לכריכים של דלתא, כולל בדיקת יסודית של הכריכים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן