Skip to content

ראש עיריית קריית מלאכי הורשה לחזור לעירו אך לא לעבודתו

המשטרה הציגה היום דו"ח סודי בפני שופט בית משפט מחוזי, ממנו עולים חשדות נוספים וחשדות לשיבוש הליכי חקירה. השופט בחן את הערעור וקבע כי כל תנאי ההגבלה על מלכה יישארו בתוקפם למעט הרחקתו מהעיר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ראש עיריית קריית מלאכי, מוטי מלכה, שב היום (רביעי) לקריית מלאכי לאחר שלושה חודשי הרחקה מהעיר. מלכה נחשד באונס עובדת שהייתה כפופה לו, בשוחד מיני, שיבוש הליכי חקירה ועוד. במסיבת עיתונאים מאולתרת טען מלכה, כי "הייתה כאן עלילה של מתנגדים שלי, שלא הצליחו לנצח אותי בדרך דמוקרטית".

מלכה הודה בחקירתו שקיים יחסי מין עם העובדת, אך טען כי יחסים אלו היו בהסכמה. הוא סירב להתייחס במסיבת העיתונאים לעובדה שגם לו היו אלו יחסים בהסכמה, הרי מעצם היותו מעסיקה הישיר של העובדת, יחסים אלו אסורים על פי חוק.

חזרתו לקריית מלאכי התאפשרה לאחר דיון ארוך בבית המשפט המחוזי בפתח תקווה, לאחר שאתמול דחה בית משפט השלום בראשון לציון את בקשת המשטרה להאריך את הרחקתו מהעירייה ומקרית מלאכי ולהמשיך בתנאי שחרור מגבילים, האוסרים עליו ליצור קשר עם מי מהקשורים לפרשה. נאסר עליו, בין השאר, להתקרב למתלוננות  לתקופה של 180 יום והיה עליו להיות בפיקוח שלושה מפקחים שערבו אישית לתנאי שחרורו. שופט בית המשפט השלום בראשון לציון, רפי ארנייה, החליט אתמול לא לאשר את בקשת המשטרה והפרקליטות להאריך את תנאי שחרורו ואישר למלכה לחזור לקריית מלאכי ולחזור לעבודתו בעירייה. במשטרה ובפרקליטות עוררה החלטה זו זעם רב וכבר אתמול הגישו ערעור בפני שופט בית המשפט המחוזי בפתח תקווה.

המשטרה הציגה היום דו"ח סודי בפני שופט בית משפט מחוזי, ממנו עולים חשדות נוספים וחשדות לשיבוש הליכי חקירה. השופט יעקב שינמן בחן את הערעור וקבע כי כל תנאי ההגבלה על מלכה יישארו בתוקפם למעט הרחקתו מהעיר. "אני קובע בזאת כי תנאי השחרור והמגבלות שהוטלו על המשיב בהחלטת השחרור הראשונה והשנייה", כתב שינמן, "יישארו בעינם, למעט האיסור על כניסתו לתחומי העיר קריית מלאכי. מאידך, חל עליו האיסור, כחלק מתנאי השחרור, להיכנס לבניין ומוסדות עיריית  קריית מלאכי במשך 30 יום מהיום".

אתמול והיום שרר מתח רב אצל עד המדינה נגד מלכה ואצל המתלוננות על האונס, שאחת מהן, שהתלוננה ראשונה, עובדת כיום באחד ממוסדות העירייה. מלכה הגיב לעניין זה היום ואמר: "החשש של המשטרה שמא אפגוש מתלוננת כזאת או אחרת קיים רק אצלה. חלק מהמתלוננות בכלל לא עובדות עירייה ולאלה שעובדות עירייה אין מה לעשות בבניין העירייה. בית המשפט החליט את מה שהחליט ואני מכבד את זה. קטונתי מלמתוח ביקורת על הרשות השופטת, אני סומך עליה"

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן