Skip to content

חייל שתרם כסף לשובת הרעב: במחאה הזאת יש רבים והיא קיימת

פעילי המחאה פתחו קרן קטנה לאיסוף תרומות לעזרת נהג שובת רעב. בין התורמים חייל קרבי, שכתב כי הוא לא יכול להשתתף בהפגנות, אך שמח לתרום את חלקו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פעילי מחאה נחלצו לעזרתו של הלל קניגסברג, השובת רעב זה עשרה ימים ליד לשכת ההוצאה לפועל בתל אביב, כדי שיחזירו לו את רישיון הנהיגה שלו ויאפשרו לו להתפרנס. עורכי דין שנחלצו לסייע בדקו את התביעות נגד קניגסברג ומצאו, כי יש חוב תעבורה של כאלף שקלים שסילוקו יעזור לחלץ את רישיונו של קינגסברג מידי ההוצל"פ ולהשיבו לידיו.

מכתבו של החייל בפייסבוק
נתינה בינו לבין עצמנו. מכתבו של החייל בפייסבוק

קניגסברג (45), גרוש + 2, שצבר חובות של יותר מ-300 אלף שקלים בתיקים שונים בהוצאה לפועל, עבד במשך שנים רבות כנהג משאית. רשם ההוצאה לפועל החליט לפני כשנה וחצי לעכב את רישיונו של קניגסברג לאחר שהוכנס תיקון לחוק (לפני מספר שנים) המאפשר ללשכת ההוצאה לפועל למנוע חידוש רישיון נהיגה לבעל חוב, כחלק מהסנקציות המוטלות עליו וכדי לגרום לו לשלם.

פעילי מחאה, בהובלתו של אבי בלכרמן, תושב תל אביב, פתחו שלשום חשבון בנק וקראו לחברים ברשת הפייסבוק לתרום כדי לגייס את אלף השקלים הנדרשים.

בין התרומות הגיעה גם תרומתו של חייל קרבי מגדוד 50 של הנח"ל. החייל תרם 100 שקלים והוסיף מכתב בו כתב: "אני חייל בגדוד 50 של הנח"ל ולא יכולתי לבוא בשנה האחרונה לרוב ההפגנות, אז שמחתי שיש לי את האפשרות להיות חלק. חלק גדול מלעשות מהפיכה סוציאלית היא לא רק להביא למצב של נתינה מהשלטון למעמד הבינוני הנמוך, אלא גם נתינה בינינו לבין עצמנו… סוף סוף אפשר להתגאות בחברה הישראלית… במחאה הזאת יש רבים והיא קיימת, אף שוטר, חבר כנסת או עיתון לא יכולים למחוק אותה. היא פה!".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן