Skip to content

מוביל מאבק חברתי נעצר בטענה כי איים על שופטת

הפעיל נעצר בחיפה בעת שביקר את אמו. הוא נלקח אזוק מביתה ומהמשטרה נמסר כי הוא יובא היום להארכת מעצר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פעיל מחאה חיפני (40), המוביל מאבק בתחום משמורת של אבות גרושים על ילדיהם, נעצר אמש (שישי), אחר הצהריים, על ידי משטרת ישראל, בטענה כי איים על שופטת בית המשפט. משטרת חיפה מתכוונת להביאו היום לפני שוופט בית משפט השלום להארכת מעצר.

הפעיל, כך נודע, שהה בבית אמו בשכונת דניה בחיפה עם בת זוגו, כשלפתע הגיעו שוטרי משטרת חיפה, ערכו חיפוש בבית ועצרו אותו בטענה שהוגשה תלונה נגדו בגין איום על שופטת. ממשטרת חיפה אישרו את דבר המעצר ומסרו כי הפעיל יובא היום להארכת מעצר.

בת זוגו של האיש סיפרה, כי אתמול אחר הצהריים הגיעו השוטרים במפתיע לבית אמו של הפעיל, שם שהו השנים בביקור, אזקו אותו ולקחו אותו למעצר. פעילי המחאה מתכוונים לערער על המעצר והבקשה להארכתו באמצעות עו"ד. אחד הפעילים אמר, כי "מוזר מאוד שדווקא הוא נעצר ונכבל על איום כביכול על שופטת". לדבריו, בין הפעיל, שביקש לקבל חומרים הקשורים לתיקו בבית המשפט, לבין פקידתה של השופטת התפתח דיון ודברים. מכאן ועד איום על שופטת, מעצרו וכבילתו, המרחק הוא רב", ציין האיש.

בקרב פעילי המחאה שוררת תחושה כי העצור, שמוביל את המאבק של אבות גרושים למשמורת משותפת, סומן על ידי הממסד ומעצרו מהווה אזהרה לגביו כי עדיף שישב לו בשקט. ממשטרת ישראל לא נמסרו יותר פרטים מעבר לאישור המעצר ותמצית הנסיבות.

1 Comment

  1. א׳ זה אבא
    11 באוגוסט 2012 @ 16:31

    שמישהו ׳יתקן׳ את הכתבה הזאת..
    ׳המחאה החברתית׳ הפקירו את גיא שמיר בשדה הקרב.
    לאחר שהבנו והפנמנו כי מדובר
    ׳בחמאה חברתית׳ עו״ד יורם יהודה נחלץ לעזרתו וכבר ברגעים אלו מתחיל מבצע החילוץ, לכוחות בשטח שלום ובהצלחה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן