Skip to content

נתניהו לספורטאים הפראלימפיים: "מבחינתי כבר הבאתם מדליה"

ראש הממשלה נתניהו ושרת התרבות והספורט, לימור לבנת ערכו קבלת פנים ל-25 הספורטאים הפראלימפיים שייצגו את ישראל במשחקים. הספורטאים יתחרו ב-9 ענפי ספורט: מרוץ באופני יד, חתירה, טניס בכיסאות גלגלים, טניס שולחן, קליעה, שייט, שחייה, רכיבה ומרתון. יו"ר הוועד הפראלימפי דני בן אבו הודה לראש הממשלה ולשרת הספורט על השוואת התנאים של הספורטאים הפראלימפיים לספורטאים […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ושרת הספורט, לימור לבנת, ערכו היום בירושלים קבלת פנים חגיגית למשלחת הספורטאים הישראליים למשחקים הפראלימפיים, שייפתחו בסוף החודש בלונדון. בפגישה השתתפו גם יו"ר הוועד הפראלימפי דני בן אבו, מנכ"ל הוועד הפראלימפי רון בולוטין, מאמנים וחברי הנהלה.

25 הספורטאים הפראלימפיים, שייצגו את ישראל במשחקים, יתחרו ב-9 ענפי ספורט: מירוץ באופני יד, חתירה, טניס בכיסאות גלגלים, טניס שולחן, קליעה, שיט, שחייה, רכיבה ומרתון. יו"ר הוועד הפראלימפי דני בן אבו הודה לראש הממשלה ולשרת הספורט על השוואת התנאים של הספורטאים הפראלימפיים לספורטאים האולימפיים: "מגיעה לכם תודה גדולה על כך".

קבלת פנים למשלחת הספורטאים הישראליים למשחקים הפראלימפיים (צילום: לע"מ)
קבלת פנים למשלחת הספורטאים הישראליים למשחקים הפראלימפיים (צילום: לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו סיפר לחברי המשלחת: "אמנם שברתי רגל בגיל 14, אבל זה לא השפיע עלי יותר מדי, הייתי בגבס כמה חודשים. עכשיו, בגיל קצת יותר מבוגר, יצא לי לחוות את החוויה הזאת, כשאינך יכול להגיע למדרגות ואתה נתקל בחומה וכשאתה צריך להיכנס למקלחת ולצאת ממנה ואתה נתקל בקשיים בפעולות פשוטות, יומיומיות. זה בזעיר אנפין, זה כל כך קטן אבל זה כל כך גדול, וזה נתן לי לפחות תזכורת לדבר העצום שאתם עושים – קודם כל האתגרים של נכות, של מוגבלות פיסית. זה דבר שהוא מאתגר נפשית ונותן הערכה לגבי גם ההישגיות וגם המחויבות – מחויבות שלנו וההישגיות שלכם.

עוד הוסיף ראש הממשלה: "מה שאתם עושים לא משתווה למאמצים של ספורטאים אחרים שהם גדולים מאוד. מה שאתם נדרשים לעשות נמצא בספירה אחרת. מה שאתם דורשים מעצמכם, אף אחד לא דורש מכם. אתם דורשים מעצמכם ומוציאים מעצמכם דברים גם בתחום הגופני אבל בראש ובראשונה בתחום הנפשי. מבחינתי, אתם כבר אלופות ואלופים והשגתם ניצחונות כבירים. אני גם מבטיח לכם שאנחנו נלווה אתכם בכל תמיכה אפשרית, אתכם ואת המאמנים ואת הסגל שמתלווה אליכם. אבל ביקשתם ממני דבר צנוע – אמרתם שהייתם רוצים שגם המשפחות שלכם והשכנים שלכם והמכרים שלכם ועם ישראל יוכלו ללוות אתכם בשידורים, וזו התרומה הקטנה שלי – יהיו שידורים. אני רוצה שכל אזרחי ישראל יראו את האלופות והאלופים שלנו. אני מאחל לכם שתביאו איזו מדליה, אבל מבחינתי הבאתם אותה. שיהיה לכם בהצלחה גדולה, למענכם ולמען עם ישראל והרוח האנושית."

שרת הספורט לימור לבנת השתמשה בבמה כדי להודות גם לספורטאים האולימפיים שחזרו בימים האחרונים מלונדון: "חזרתם עם הישגים יפים מאוד ואני רוצה לשלוח מכאן חיבוק אמיץ וגדול לכל הספורטאים שהיו שם ועשו את המיטב כדי להצליח". לבנת הוסיפה: "היום אנחנו מעניקים באופן שוויוני מעטפת רפואית ומקצועית לספורטאים האולימפיים והפראלימפיים. אני רואה בכם חלק בלתי נפרד מהספורט הישראלי והאולימפי. בעיני אתם מתעלים מעל לכל ספורטאי אחר ביכולת שלכם להתגבר מעל לכל המגבלות שלכם. אתם עושים את זה בגדול. אתם עושים דברים מדהימים ומהווים מודל לחיקוי והערצה לבני נוער וכל מי שקשה לו. אני אוהבת אתכם ומאחלת לכם הצלחה גדולה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן