Skip to content

ששה פלסטינים נכוו מבקבוק תבערה שהושלך על רכבם. נתניהו: "מעשה חמור ביותר"

טרור יהודי: חמישה בני משפחה, אב, אם, ילדיהם הרכים ונהג הרכב, נפגעו מכוויות מדרגה שנייה וראשונה. הפלסטינים: באזור זה זורקים על רכבינו אבנים, הפעם זרקו בבקבוק תבערה. בכיר במשטרה: זהו אירוע פיגוע לאומני יהודי. ששה בקבוקי תבערה הושלכו לאחר מכן על רכבים ישראליים. לא היו נפגעים. נתניהו גינה והנחה את השב"כ לתפוס את מבצעי הפיגוע […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, העביר היום מסר ליו"ר הרשות הפלסטינית, מחמוד עבאס ולראש ממשלת הרש"פ סלאם פיאד באמצעות שליחו המיוחד עו"ד יצחק מולכו. נתניהו מסר כי הוא רואה את האירוע אמש ליד בית עין בחומרה רבה מאוד וכי כוחות הביטחון עושים מאמצים נרחבים לאתר את האחראים כדי להביא אותם לדין. נתניהו ציין כי יעקוב אחרי הטיפול הרפואי שמקבלים הפצועים בישראל והציע כל עזרה נוספת".

כבר אמש, עם היוודע דבר האירוע, הנחה נתניהו את השב"כ לפעול בנחישות לתפיסת מבצעי הפיגוע. "זה מעשה חמור ביותר. נעשה הכול לתפוס את האחראים ולהביא אותם לדין״, אמר נתניהו בהודעה שפרסמה לשכתו.

אמש (יום חמישי) הושלך בקבוק תבעירה לעבר מונית שנסעה בשטחים בכביש שבין בת עין לבין גבעות.  כתוצאה מכך התלקחה המונית והתהפכה. במונית נסעו בני משפחה אחת, האב (35), האם (27) וילדיהם בני ארבע וחמש. כתוצאה מכך נפגעו ההורים והנהג מכוויות בדרגה שנייה ושלישית ושני הילדים ואדם נוסף מכוויות מדרגה ראשונה. המשפחה תושבת הישוב נחאלין,  הסמוך לבית לחם, פונתה לבית החולים הדסה עין כרם.

בסריקות שערכה משטרת מחוז ש"י, נמצא עוד בקבוק תבערה מוכן לשימוש, לא רחוק ממקום הימצאה של המונית השרופה. צה"ל והמשטרה פתחו בסריקות באזור.

לטענת הפלסטינים, לאחרונה נפגעים כלי רכב רבים  מנחאלין, שמבקשים להגיע לחברון ונוסעים על כביש זה, מיידוי אבנים. "הפעם," מציינים הפלסטינים, "זרקו בקבוק תבערה".

שישה בקבוקי תבערה הושלכו מאוחר יותר (חמישי) לעבר רכבים ישראליים סמוך לצומת תפוח בשומרון. לא היו נפגעים כתוצאה מהאירוע, אך נזק נגרם לרכבים. כוחות צה"ל פתחו בסריקות לאיתור המשליכים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן