Skip to content

שלוש נשים ממשפחה אחת נדרסו למוות בנתניה בתאונת פגע וברח

השלוש נהרגו הערב מפגיעת רכב במעבר חצייה. שני נוסעי הרכב נמלטו. מאוחר יותר הסגיר עצמו אחת הנמלטים וטען כי הוא הנהג. המשטרה חושדת כי הנמלט השני, שטרם נעצר, עבריין המוכר למשטרה, הוא הנהג בפועל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
המשטרה מבקשת את עזרת הציבור בחיפושים אחרי שושן ברבי (בתמונה), אשר על פי החשד היה מעורב לכאורה בתאונת הדרכים הקטלנית בשדרות בן צבי בנתניה ונראה נמלט מזירת האירוע (צילום: משטרת ישראל)
המשטרה מבקשת את עזרת הציבור בחיפושים אחרי שושן ברבי (בתמונה), שעל פי החשד היה מעורב לכאורה בתאונת הדרכים הקטלנית בשדרות בן צבי בנתניה ונראה נמלט מזירת האירוע (צילום: משטרת ישראל)

שלוש נשים, בנות משפחה, בהן אם ובתה, נדרסו הערב למוות בתאונת פגע וברח בנתניה. שני הגברים שנהגו ברכב נמלטו ממנו. אחד מהם, גבר בן 26, הסגיר עצמו לתחנת המשטרה וטען כי הוא הנהג הפוגע. במשטרה סבורים כי הוא מחפה על הנמלט השני, שושן ברבי, בן 35, עבריין המוכר למשטרה שעסקיו נמצאים לא רחוק ממקום התאונה.

התאונה התרחשה הערב (יום שישי), סמוך ל-20:00, כשמכונית מסוג אאודי נסעה בשדרות בן צבי מכיוון השכונות הדרומיות בנתניה. שלושת הנשים, שנדרסו בעת שחצו במעבר חציה, הן אם ובתה, סבטלנה יגודייה ושושנה בגילאי  55 ו-26 מדימונה ובת דודתה של האם, אלכסנדרה רובינוב, בת 66 מנתניה. הן נהרגו מפגיעת המכונית, כשמותן של שתיים מהן נקבע במקום והפרמדיקים נאלצו לקבוע את מותה של השלישית בעת שהובהלה לבית החולים. מעוצמת הפגיעה הוטחה אחת אל המדרכה ואחרת הועפה אל הכביש.

מחקירה ראשונית של המשטרה התברר, כי הרכב נסע במהירות גבוהה. על הכביש לא נמצאו סימני בלימה. סנ"צ נועם בקיינסקי, ראש מדור תאונות דרכים במשטרת ישראל, הוסיף כי מעבר לכך שהרכב נסע כנראה במהירות מופרזת, בודקת המשטרה אם הוא חצה צומת באור אדום. המכונית עצמה המשיכה בנסיעתה לאחר הפגיעה עוד כשישים מטר לפני שנעצרה. אז נצפו שני הנוסעים נמלטים מתוכה.

המכונית נמצאה על ידי המשטרה כשכריות האוויר מנופחות, לאחר שנפתחו מעוצמת הפגיעה. ניכר נזק בצדו השמאלי של הרכב, מכסה המנוע מעוקם לחלוטין ואחת משמשות הרכב מנופצת. בשעות אלו מתנהל מצוד אחרי ברבי. משטרת נתניה מבקשת מעדי ראייה להגיע ולמסור את עדותם לאירוע.

מכונית האאודי שננטשה לאחר התאונה ונמצאה על ידי המשטרה
מכונית האאודי שננטשה לאחר התאונה ונמצאה על ידי המשטרה
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן