Skip to content

עכשיו כאפליקציה: 100 האתרים האהובים ביותר על התיירים בגרמניה

טופ 100 הוא שמה של האפליקציה החדשה של המרכז הגרמני לתיירות, שבאמצעותה יכולים המבקרים בגרמניה לגלות את מאה אתרי התיירות האהובים ביותר בה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

בראשית השנה ערך המרכז הגרמני לתיירות, ה-DZT, סקר בקרב תיירים המבקרים בגרמניה, כדי ללמוד על האתרים האהובים עליהם בה. המשתתפים בסקר בחרו קשת רחבה של אתרים שונים ומגוונים מתחומי התרבות והטבע בגרמניה כולה.

במקום הראשון נמצאת טירת היילדברג בהיידלברג, במקום השני – טירת נוישוונשטיין, שנודעה בעולם בזכות העובדה שוולט דיסני יצר את טירת הפנטזיות שלו בדמותה, במקום השלישי – הקתדרלה של קלן, ברביעי – שער ברנדנבורג בברלין, בחמישי – כנסיית "גבירתנו" בדרזדן, בשישי – המזחים ושוק הדגים בהמבורג, בשביעי – סלע לורליי בנהר הריין, בשמיני – הארמונות והפארקים של פוטסדם-סאנסוסי, בתשיעי – ארמון שווצינגן ובעשירי – אי המוזיאונים בברלין.

"TOP 100" היא האפליקציה הניידת הראשונה של ה-DZT למכשירי Android ו-IOS. היא מספקת מידע מקיף וממוקד על המקומות השונים ומאפשרת שיתוף מהיר וקל בין חברים באמצעות פייסבוק. בנוסף לכך האפליקציה מאפשרת למשתמש להתעדכן באמצעות חדשות יומיות בנוגע לנושאים תיירותיים בגרמניה.

המשתמשים מקבלים גם קופוני הנחה באמצעות האפליקציה, שאותם יוכלו לנצל באתרי תיירות שונים. "באמצעות אפליקציית 'Top 100' אנו מחזקים את הדיאלוג האינטראקטיבי עם האורחים שלנו ומדגישים את הדימוי של גרמניה כיעד תרבותי ברחבי העולם", אומרת פטרה הֶדורפֶר, יושבת ראש חבר המנהלים של ה-DZT.

אפליקציה חדשה המלווה את כל עמודי פייסבוק של ה-DZT

בנוסף לאפליקציה לטלפונים הניידים, הזמינה בגרמנית ובאנגלית, ניתן לדרג בזמן אמת בכל עמודי פייסבוק של ה-DZT את האתרים בגרמניה באמצעות אפליקציה של ה-DZT. האתרים מדורגים בסדר יורד, ומעודכנים באופן רציף באמצעות צ'ק-אין ב-"Facebook Places".

בנוסף לכך יכולים המשתמשים להוסיף הערות ולפרסם המלצות. באמצעות פונקציית השיתוף הם יכולים לחלוק עם החברים בפייסבוק את תכני האפליקציה. מצד אחד יש למשתמש גישה לדירוג שמתעדכן כל הזמן, אולם בה בעת הוא יכול לעקוב בזמן אמת כיצד משתמשי פייסבוק אחרים מדרגים את האתרים.

התכנים הנוצרים באמצעות דפי פייסבוק של ה-DZT אמורים מצד אחד להוסיף נתונים לסקר החדש בשנת 2013 וכן להשלים את התוכן הקיים באפליקציה לניידים באמצעות אפליקציה נוספת.

קישורים לאתר האינטרנט

באתר האינטרנט הרשמי של ה-DZT ‏- www.germany.travel  – נוסף דף חדש בנושא האתרים האהובים ביותר. שם מוצגת האפליקציה אותה אפשר להוריד בחינם:www.germany.travel/100top.

בנוסף לכך ניתן להגיע לסקר החדש, המברר מה הם ה-"TOP 100" של שנת 2013. כמו כן יפורסמו לתקופה מוגבלת חדשות הנוגעות לכל אחד ממאה האתרים האהובים בבלוג החדשות באתר של ה-DZT.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן