Skip to content

יו"ר העבודה, שלי יחימוביץ', נפגשה עם נשיא צרפת פרנסואה הולנד

נשיא צרפת קיבל היום בצהרים לפגישה, בארמון האליזה, את יו"ר "העבודה" שלי יחימוביץ'. בשיחה נדונו האיום האיראני, הנושאים הקשורים למזרח התיכון ונושאים כלכליים. יחימוביץ' בעמוד הפייסבוק שלה: "הניצחון של הולנד הסוציאליסט בבחירות והעובדה שלסוציאליסטים יש כעת רוב ברור גם בסנאט ובפרלמנט, מעוררים השראה"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יו"ר מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ', נפגשה בצהריים עם נשיא צרפת, פרנסואה הולנד. בשיחה נדונו נושאים הקשורים למזרח התיכון וגם נושאים כלכליים המעסיקים כעת את אירופה ואת ישראל כאחד.

"שיחות טובות ומעמיקות". שלי יחימוביץ' ופרנסואה הולנד. (צילום: ארז ליכטפלד)
"שיחות טובות ומעמיקות". שלי יחימוביץ' ופרנסואה הולנד. (צילום: ארז ליכטפלד)

יחימוביץ' בירכה את הנשיא הולנד על בחירתו ועל הצעדים שכבר עשתה ממשלת צרפת כדי לעצור תהליכים של הגדלת האי שוויון בצרפת. עוד אמרה יחימוביץ', כי צרפת היא שחקן מפתח במתרחש במזרח התיכון וכי יש בכוחה להשפיע על המתרחש במזרח התיכון ולהפעיל סנקציות קשות יותר על איראן ולהגביר את הלחץ הבין לאומי.

בבוקר נפגשה יחימוביץ' עם שר החוץ הצרפתי, לורן פביוס, לפגישה ממושכת. השניים כבר נפגשו בעבר בעת שביקר בישראל.

מחר תנאם יחימוביץ' בכינוס השנתי האקדמי של המפלגה הסוציאליסטית בצרפת. הכינוס מתקיים בעיירה לה רושל, שם יתקיימו פגישות נוספות עם שר הפנים, מנואל ואלס ומזכירת המפלגה, מרטין אוברי.

יחימוביץ' אמרה, כי השיחות עם הולנד ופביוס היו טובות ומעמיקות וכי השניים מגלים עניין רב בנעשה בישראל ובמזה"ת. בעמוד הפייסבוק שלה כתבה יחימוביץ לאחר הפגישה: "הניצחון של הולנד הסוציאליסט בבחירות, והעובדה שלסוציאליסטים יש כעת רוב ברור גם בסנאט ובפרלמנט, מעוררים השראה. אני עוקבת באהדה ובעניין אחרי הצעדים הראשונים של הממשל החדש, שקיבל לידיו את צרפת בעיצומו של משבר כלכלי וחברתי חריף באירופה".

בפגישה, בארמון האליזה בפריז, השתתפו גם שגריר ישראל בצרפת יוסי גל ושגריר צרפת בישראל כריסטוף ביגו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן