Skip to content

נעצרו שלושה קטינים החשודים במעורבות בפיגוע במונית בבת עין

השלושה, בגילאי 12 עד 13, נעצרו היום על ידי משטרת ש"י. אחד מהם הובא להארכת מעצרו והשניים הנוספים עוד נחקרים. עורכי דין מטעם עמותת "חננו": "אנחנו מקווים כי המשטרה תשכיל הפעם לשמור על זכויות העצורים, ומעריכים שגם הפעם הפרשה תסתיים בלא כלום"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שלושה קטינים, בני 12 עד 13, נעצרו ביום ראשון בצהריים על ידי משטרת ישראל, בחשד למעורבות ביידוי בקבוק התבערה לעבר המונית הפלסטינית לפני כעשרה ימים, בכביש המוביל מבית עין לגבעות. אחד מהקטינים הובא היום להארכת מעצר והשניים הנוספים נמצאים כעת בחקירה.

עו"ד דוד הלוי מעמותת "חננו" הימנית, המייצג אחד מהקטנים, מסר לכלי התקשורת בעניין זה, כי "בחודשים האחרונים היינו עדים לעשרות מעצרים שהסתיימו בלא כלום, תוך הפרת זכויותיהם של העצורים". הוא הוסיף, כי הוא מקווה שהפעם "תשכיל המשטרה לשמור על זכויות העצורים" וכי גם הפעם "יסתיים העניין בקול ענות חלושה". מרשו, לדבריו, מכחיש את מכלול האשמות המיוחסות לו.

המונית הפלסטינית השרופה לאחר הפיגוע (צילום: דובר משטרת מחוז ש"י)
המונית הפלסטינית השרופה לאחר הפיגוע (צילום: דובר משטרת מחוז ש"י)

שוטרי מחוז ש"י, הגיעו הבוקר לישיבה בירושלים, בה לומדים שנים מהעצורים, ועצרו אותם שם. החשוד השלישי נעצר במקום אחר. החל משעות הבוקר החלו לחקור את השלושה. כזכור, במונית שנפגעה ונשרפה היו הנהג וחמישה בני משפחה שנסעו בה. ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התנצל לפני אבו מאזן, ראש הראשות הפלסטינית, והבטיח שכוחות הביטחון יעשו הכל על מנת להביא את המבצעים לדין. השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' ומפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו התייחסו לאירוע הזה כאירוע קשה וחמור והבטיחו לשים את ידיהם על המבצעים.

חמישה מתוך ששת הפצועים מאושפזים עדיין בבית החולים הדסה עין כרם. אבי המשפחה עדיין שוהה בטיפול נמרץ, בנו במחלקה הכירורגית ורעייתו ונהג המונית במחלקת פלסטיקה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן