Skip to content

מרצדס בנץ מתכוונת להוביל את שוק היוקרה באמצעות השקת עשרות דגמים חדשים

מרצדס ונציגתה בישראל, כולמוביל, מתכוונים להוביל תוך שימת דגש על טכנולוגיות ירוקות וטכנולוגיות בטיחות מתקדמות. יעד 2015 להגיע למכירת 1.6 מיליון מכוניות פרטיות בשנה לעומת 1.3 מיליון ב- 2011
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יצרנית היוקרה הגרמנית, מרצדס-בנץ, צופה גידול של שוק הרכבים הפרטיים, מ- 60 מיליון כלי רכב היום, לסך של 100 מיליון כלי רכב בשנת 2020.

רוב הגידול הצפוי הוא במדינות ה- BRIC ( ברזיל, רוסיה, הודו וסין ) וזאת למרות ההאטה בשווקי הרכב בצפון אמריקה ואירופה.

תחזית מרצדס לעתיד הקרוב היא יותר כלי רכב חשמליים ו/או היברידיים, הרחבת השימוש בתאי-דלק חשמליים, הגדלת טווחי הנסיעה מחוץ לעיר והגעה לטווח עירוני חשמלי במגוון דגמים רחב.

כלמוביל, נציגת מרצדס בנץ בישראל מתחילה לשווק את סדרת A Class החדשה הפונה לקהל צעיר המעוניין בדגמים חדשים, טכנולוגיים, ידידותיים לסביבה, מעוצבים ובמחירים תחרותיים. השקת סדרת A Class המתווספת להשקת סדרת B Class.

CLASS A (צילם דני בר)

השקות אלה הינן שלב ראשון למימוש יעדי מרצדס בנץ להוביל את שוק היוקרה העולמי עד 2020 בכלל ואת פלטפורמת המכוניות הקומפקטיות בפרט. כלמוביל, נציגת מרצדס ישראל, תיישם את אסטרטגיית המוצר הבינלאומית, לצד מדיניות מחירים חדשה שתכלול טרייד אין במחיר מחירון למרבית הדגמים עם תנאי מימון אטרקטיביים.

בכוונת כולמוביל להביא לשוק הישראלי 9 דגמים חדשים שיוצעו במהלך השנתיים הקרובות. הסנוניות הראשונות הן:

• ה-A Class החדשה בשלוש גרסאות

ה-A Class החדשה שהינה בשורה משמעותית של מרצדס בנץ לשוק הקומפקטיות היוקרתיות תתאפיין בשילוב טכנולוגיה ומערכות בטיחות שהגיעו מדגמי היוקרה הגדולים יותר, בחוויית נהיגה, ספורטיביות ועיצוב צעיר ובמחירים תחרותיים. בשורה זו מוצעת כיום לצרכן הישראלי בשלוש גרסאות הכוללות שלושה מנועי בנזין חדשים לחלוטין בעלי הספקים שבין 122 ל-211 כו"ס ובשלוש רמות גימור: Style, Urban ו AMG.
ה- A Class מושקת היום בישראל לאחר שנחשפה לפני כחודשיים וזכתה לתגובות אוהדות בעולם הרכב הבינלאומי בהיבט של חוויית נהיגה, מנועים מתקדמים, אבזור ועיצוב.

בהתאם לתכניות כלמוביל A Class תגיע לצרכן הישראלי במהלך הרבעון הרביעי של 2012.
• A180 תוצע גם בשילוב של תיבת הילוכים ידנית עם 6 מהירויות או אוטומטית כפולת מצמדים עם 7 יחסי העברה. מנועי הבנזין מגיעים בנפח 1600 ו- 2000 כאשר דגם ה-A180 יהיה בעל 221 כו"ס
• A200 בעל 156 כו"ס
• 250 בעל 211 כו"ס

מרצדס ( צילום דני בר )

מחיר ה-A Class יחל ב:
169,900 ש' לדגם ה A180 Style בשילוב גיר רגיל
179,900 ש' לדגם ה A180 Style בשילוב תיבת ההילוכים DCT כפולת המצמדים

ה- B Class, הנה מיניוואן קומפקטית המציעה מרחב פנימי משודרג המיועד לחמישה נוסעים. שני דגמי B Class מושקים בישראל.
• B180 בעל מנוע טורבו בנפח 1600 סמ"ק ובהספק של 122 כו"ס
• B200 עם מנוע בנפח זהה עם 156 כו"ס ומהירות מרבית של 220 קמ"ש
• לרכב צריכת דלק משולבת משופרת העומדת על כ-17 ק"מ לליטר ותאוצה 0-100 קמ"ש של 10.2 שניות
• צריכת הדלק המשופרת היא בין השאר תוצאה של עיצובה הייחודי של המכונית המאפשרת התנגדות מינימאלית לרוח ורעשי רוח מופחתים
• נפח תא המטען גדול ונע בין 486 ל- 1545 ליטר עם קיפול המושבים

בתחום האבזור, ה- B Class תשווק עם פנסי קסנון, מושבי עור, חישוקים קלים, מסך מרכזי עם חוגת שליטה ומערכת בקרת שיוט כסטנדרט. ה-B Class מרובה בתאי אחסון ובכלל זאת גם מתחת למושבים הקדמיים, מתחת לתא המטען, במשענת היד, ובמשענות הדלת השונות.

מחיר ה- B Class יחל ב- 189,000 ש' עבור דגם ה B180 std.

בשני הדגמים החדשים מושקת מערכת ה CPA, ה-Collision prevention assist / מערכת למניעת התנגשויות המאופיינת ברדאר קדמי המספק לנהג התרעה ברורה על סכנות התנגשות מידיות, בשילוב מערכת ה BAS PLUS יודעת המערכת לבלום במרחק בטוח מרכב מלפנים. כל הגרסאות מגיעות עם מערכת Start/Stop המכבה את המנוע בעת העמידה. בלם חנייה אלקטרו מכני חדשני המחליף את מעצור היד המסורתי בכפתור לחיצה. לשני הדגמים שלושה מצבי הפעלה למנוע sport, economy וידני.

הדגמים יושקו במחירים תחרותיים הכוללים טרייד אין במחיר מחירון למרבית דגמי מרצדס.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן