Skip to content

טרגדיה במודיעין עלית: ילד בן 4 נמצא מת ברכב סגור

אב חרדי הסיע בהתנדבות ילדים ברכב פרטי לגן והילד נשכח ברכב. חמש שעות לאחר מכן הזדמן למקום חובש מד"א שהבחין בילד והזעיק את המד"א ואת המשטרה. הצוות מצא את הילד במכונית ללא דופק וללא נשימה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ילד בן ארבע נמצא ללא רוח חים בתוך מכונית סגורה בשדרות יחזקאל שבמודיעין עלית. צוות מד"א שהובהל למקום נאלץ לקבוע את מותו. נסיבות האירוע עדיין לא ברורות סופית. 

צוותי ההצלה הגיעו כשכבר היה מאוחר מדי (צילום אילוסטרציה, מד"א)
צוותי ההצלה הגיעו כשכבר היה מאוחר מדי (צילום אילוסטרציה, מד"א)

מבירור ראשוני עולה, כי אב חרדי הסיע בהתנדבות ילדים ברכב פרטי לגן. משום מה הילד לא ירד או הורד. הנהג סבר שכל הילדים יצאו מהרכב, אך כעבור מספר שעות חזר לרכבו והתברר לו לתדהמתו שהילד נשכח ברכב כשחלונותיו סגורים, וכך נחנק למוות.

חמש שעות לאחר שנשכח, חובש מד"א שהזדמן למקום הבחין בילד והזעיק את המד"א ואת המשטרה. דקות ספורות אחרי אחת בצהריים הגיעה קריאתו וצוות כונן הוזעק למקום. הצוות מצא את הילד במכונית ללא דופק וללא נשימה. ניסיונות ההחייאה עלו בתוהו. הוריו של הילד תושאלו על-ידי המשטרה, נהג הרכב נעצר בתחנת משטרת מודיעין בחשד לרשלנות. משטרת מודיעין פתחה בחקירה.

ביולי שעבר נשכח ילד בן שנתיים ברכב שביצע הסעות בישוב טמרה. הוא אותר לאחר שהרכב הגיע למצפה צורית וחולץ בשלום. בשנה שעברה מתה ילדה בת שלוש, טלי דשקוב, לאחר שנשכחה ברכב הסעות. היא נמצאה ללא רוח חיים, שש שעות לאחר שנשכחה.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן