Skip to content

תושב ירושלים בן 47 חשוד כי אנס נערה בת 11

בין השניים התקיימה מערכת יחסים שלטענת הנערה נכפתה עליה באיומים. במהלך ארבע שנים של מעשי האונס, נכנסה הנערה להריון והפילה. משטרת ישראל תבקש מביהמ"ש להאריך את המעצר ולאשר פרסום תמונתו ושמו של החשוד, כדי לעודד נערות נוספות להתלונן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תושב ירושלים בן 47, נעצר  אמש (רביעי) על ידי משטרת ירושלים בחשד שאנס וביצע מעשים מגונים בנערה בת 15, מאז היותה בת 11. מפרטי החקירה הראשונית עולה, כי הנהג הכיר את הנערה בעת שעבד ברכב הסעות של תלמידים. הוא הציע לה לנקות את ביתו והיא השתכנעה.

לפי החשד, לאחר מספר ביקורים בביתו, בהם שילם לה סכום נכבד עבור ה"ביקור", הפכו המפגשים למפגשים תכופים, שבמהלכם הפכו השניים לזוג. במפגשים אלו אנס הגבר את הנערה וביצע בה מעשי סדום ומעשים מגונים, תוך כדי שהוא מאיים עליה שאם תחשוף את הסוד, יגרום לכך שידרסו אותה או יפגעו בה. הוא גם איים, לפי החשד, כי אם לא תשתף פעולה, יחשוף את הסיפור ביניהם.

לפני כשנה, בהיותה בת 14, הרתה הנערה והוא אילץ אותה לבצע הפלה ובהמשך סיפק לה כדורים שלא הייתה מודעת לטיבם, ככל הנראה גלולות נגד הריון. הפרשה נחשפה לאחר שברוב ייאושה התוודתה הנערה באתר  חרדי, כי חייה נמאסו עליה בגלל החבר בן ה-47 שלה.

באתר היא כתבה, כי החבר תובע ממנה לתת לו דברים שהיא איננה מסוגלת לתת. מפעילת האתר החרדי הבחינה במצוקת הנערה ופנתה אליה. לאחר שנפגשו, התוודתה הנערה בפניה והאחרונה התלוננה במשטרה.

לאחרונה, שוכנעה הנערה להגיש בעצמה תלונה נגד החשוד. החשוד אינו מוכר למשטרה אולם במשטרה טוענים כי קשר עצמו לנערה. היום תביאו המשטרה להארכת מעצר ובמקביל ביקשה באופן חריג להתיר את פרסום שמו ותמונתו, על מנת  לעודד נערות נפגעות, אם יש כאלו, שנפגעו מהנהג, להגיש תלונה במשטרה.  

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן