Skip to content

זמר מזרחי ידוע נחקר היום בחשד לאיום וקשירת קשר לביצוע פשע

אמרגנו לשעבר התלונן על איומים מצד הזמר וכי היה מעורב בהצתת דלת ביתו של האמרגן כאות אזהרה. הזמר שוחרר בערבות עצמית ובערבות צד ג'
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

זמר מפורסם בתחום המוסיקה המזרחית, נחקר היום (ראשון), באזהרה במשך שעות ארוכות, בחשד שאיים על אמרגנו לשעבר. בתום החקירה שוחרר לביתו בערבות עצמית ובערבות צד ג'.

מהמשטרה נמסר, כי החקירה בעניינו נמשכת. במהלך היום נערך עימות בינו לבין אמרגנו לשעבר. הזמר חשוד בשליחת מסרונים מאיימים לאמרגן ובהצתת דלת ביתו. לדברי פרקליטו של האמרגן: "בנס לא ניפגע איש מבני משפחתו".

החקירה נערכה היום ביבנה, במשרדי יחידת ההונאה של משטרת מחוז מרכז. על החקירה הופקד פקד רן בטאט. החקירה החלה לאחר שהאמרגן התלונן במשטרה על מסרון מאיים שקיבל מהזמר. בנוסף התלונן האמרגן, כי לפני כשבועיים הציתו אלמונים את דלת ביתו ולדבריו הזמר מעורב בכך. עו"ד עמית ברטוב, פרקליטו של האמרגן, אישר את דבר התלונה ואמר: "מרשי נתן במשטרה עדות בנושא איומים, לכאורה, כנגדו מצד אמן שייצג בעבר. האיומים התבטאו במסרון מאיים וכן בחשד לכאורה למעורבות של אותו אמן בשריפת דלת ביתו של מרשי, אשר בדרך נס לא נפגעו בה בני ביתו".  ל

עומתו וטען סנגרו של הזמר, עו"ד אודי ברזילי, כי " דובר בחקירה שנעשתה בתיאום והייתה אמורה להיערך בשבוע שעבר, אך נדחתה בשל ההופעות להן מחויב האמן. החקירה הסתיימה וכבר הערב הוא יופיע בהופעה חשובה, כמתוכנן".

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן