Skip to content

המשטרה: ירידה משמעותית בהיקף הפשיעה במגזר הערבי

המפכ"ל הציגי אתמול בפני רה"מ את נתוני הפשיעה: היקף הפשיעה ירד ב-5% בשמונת החודשים הראשונים של השנה, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

על פי נתוני המשטרה, היקף הפשיעה ירד ב-5% בשמונת החודשים הראשונים של השנה, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, ובכלל זה ירידה משמעותית בהיקף הפשיעה במגזר הערבי – מפכ"ל המשטרה רב ניצב יוחנן דנינו הציג אתמול בפני ראש הממשלה בנימין נתניהו את נתוני הפשיעה בישראל. על פי הנתונים יש ירידה של 24 אחוז באירועי ירי במגזר הערבי, ירידה של 22 אחוז במקרי רצח, יותר פענוחים של מקרי רצח וירידה במספר הנפגעים בתאונות דרכים, גם עקב אכיפה מוגברת.

מתוך מצגת המשטרה: 24 אחוזי ירידה באירועי ירי, 20 אחוז פחות באירועי רצח.
מתוך מצגת המשטרה: 24 אחוזי ירידה באירועי ירי, 20 אחוז פחות אירועי רצח.

לדברי נתניהו, "זהו שינוי מבורך מאוד. הנכונות להיכנס ליישובים ערביים היא דבר מהפכני. אני מודה לשוטרים שעושים עבודה שנבחנת בתוצאות, ויש תוצאות. המשך הטיפול בנושא זה חשוב לטובת כלל הציבור בישראל ולטובת אזרחי ישראל הערבים בפרט. חשוב שאזרחי ישראל יידעו שיש לנו משטרה טובה מאד שנלחמת בפשע באפקטיביות".

המפכ"ל הדגיש, כי "ההשקעה הנכונה במשטרת ישראל היא אינטרס לאומי. פעילותה של משטרת ישראל לאכיפת החוק, למאבק בפשיעה ולשמירה על שלום הציבור תורמת לעיצוב פניה של החברה בישראל ולהבטחת עתידה".

השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ': "הביטחון האישי של האזרח חשוב מאוד. הטיפול בתופעות גזענות, אלימות והפרעה לסדר הציבורי נעשה על ידי המשטרה, שעושה עבודה מצוינת".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן