Skip to content

הסרט "הדיבוק" שובר קופות בארה"ב

ואילו הסרט האינטראקטיבי "אוגילובס", שעלה 50 מיליון דולר, רשם בסוף השבוע האחרון את הכישלון הגדול ביותר בתולדות הקולנוע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
17.7 מיליון דולר ביומיים. "הדיבוק"

סרט האימה האמריקני, "הדיבוק", אשר קיבל את הרעיון מהסרט הוותיק "מגרש השדים", מפחיד את הקופות בארצות הברית, לאחר שמיקם עצמו כאחד הסרטים המצליחים בכל הזמנים לסוף שבוע, לייבור דיי.

הסרט בהפקתו של סם ריימי (במאי "ספיידרמן") הכניס בתוך יומיים 17.7 מיליון דולר. חברת ליונס-גייט, האחראית על הפקת הסרט, טוענת כי בארבעה ימים מאז הבכורה, הסרט גרף 21.3 מיליון דולר.

סרטים נוספים שהצליחו בחופשת הלייבור דיי בתקופה מקבילה בעבר: "האלווין" עם 30.6 מיליון דולר בשנת 2007 ו"המשלח 2" עם 20.1 מיליון דולר בשנת 2005.

"הדיבוק" הושק ביום חמישי האחרון גם על מסכי הקולנוע בארץ, ומככבים בו קיירה סדג'וויק (כוכבת "המפענחת", וגם אשתו של קווין בייקון), ג'פרי דין מורגן ונטשה קאליס. אגב, הפקת הסרט עלתה מיליוני דולרים בודדים בלבד.

הסרט מבוסס על סיפור אמיתי: "הדיבוק" מתאר משפחה שמתאחדת על מנת לשרוד את הזעם האיום של שד נורא שחדר אליה, לאחר שרכשו ענתיקה של קופסת עץ שהכילה דיבוק – רוח רעה של שד מהמסורת היהודית. גרסה אחרת של "הדיבוק" היה, כידוע, הלהיט הגדול של תיאטרון הבימה בכיכובה של חנה רובינא ז"ל.

בדיחה עצובה. הפוסטר המבטיח של "אוגילובס"

בדיוק הפוך מההצלחה האימתנית והלא צפויה של "הדיבוק", הסרט "אוגילובס" (באנגלית: "Oogieloves"), שהפקתו עלתה יותר מ-50 מיליון דולר, רשם את הפתיחה הגרועה ביותר בכל הזמנים: הסרט עלה ביום רביעי האחרון על 2,000 מסכים בארצות הברית וגרף 47 דולר בלבד בממוצע למסך.

הסרט המזכיר את סיפור ה"טלטאביז", מוקרן השבוע בכ-2,160 בתי קולנוע, ובסך הכל הכניס 448,131 דולר, מה שנחשב בארצות הברית לבדיחה עצובה.

בסרט מככבים הזמרת טוני ברקסטון והשחקנים כריסטופר לויד, צ'אז פלמנטרי וג'יימי פרסלי, והוא נחשב לסרט אינטראקטיבי, תוך תקווה שהקהל ירקוד תוך כדי צפייה בו. לא רק שזה לא קרה, גם הקהל לא הגיע.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן