Skip to content

"נשארנו במסדרון" – כנס על מערכת הבריאות במלאת שנה להסכם

לנוכח התמונה העגומה של מערכת הבריאות ומצבם של הרופאים בישראל, יתכנסו מאות אנשי רפואה כדי להציג תמונת מצב של המתרחש בשטח ולדון במצבה של מערכת הבריאות בישראל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

האם הצליח הסכם הרופאים להוציא את מערכת הבריאות בישראל מהבוץ בו היא שקועה, או שקיבע את המצב לתשע שנים נוספות? האם חל שיפור במצבו של הרופא בישראל או שהפיחות במעמדו נמשך?

במלאת שנה לחתימת ההסכם בין המדינה לרופאים ולנוכח התמונה העגומה של מערכת הבריאות ומצבם של הרופאים בישראל, יתכנסו מאות אנשי רפואה בכנס ציבורי להציג תמונת מצב של המתרחש בשטח ולדון במצבה של מערכת הבריאות בישראל.

הכנס נערך על ידי ארגון רופאי בתי החולים (ארבל) והוא מיועד לאנשי רפואה מכל הארץ: רופאים, סטאז'רים, מתמחים, סטודנטים לרפואה וגמלאי מערכת הבריאות. 

מאבק הרופאים. האם הסכסוך הסתיים? (צילום: שרית פרקול)
מאבק הרופאים. האם המצב השתפר? (צילום: שרית פרקול)

הכנס יתקיים ביום ג', 11 בספטמבר, בין השעות 19:30-21:00, בבית אריאלה בשד' שאול המלך 25 בתל אביב. בין הדוברים: פרופ' ערן דולב, לשעבר קצין רפואה ראשי בצה"ל, על מעמד הגימלאי במערכת הבריאות, שר הבריאות לשעבר, חיים רמון, על אחריות הממשלה, ד"ר יהודה ברוך, מנהל בית חולים אברבנאל, על השפעת ההסכם על ניהול בתי חולים, ד"ר אודליה חורין מבית חולים וולפסון, על מתמחים ברפואה – תמונת מצב שנה לאחר הסכם הרופאים, ד"ר נמרוד רוזן מבית חולים העמק – האם השתפר מצב הרפואה בפריפריה? ופרופ' אסא כשר מאוניברסיטת ת"א על אתיקה במאבק הרופאים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן