Skip to content

מיקי רוזנטל הכריז רשמית: "אני מתמודד"

"את כל חיי הבוגרים והמקצועיים הקדשתי להגנה על האזרח הקטן שהרגיש שהמדינה ובעלי השררה רק לוקחים ממנו עוד ועוד", אמר מיקי רוזנטל. "עכשיו יש לי הזדמנות להשפיע על שינוי פני החברה הישראלית ולהגן על האזרח הקטן, במקום בו מתקבלות ההחלטות"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מיקי רוזנטל, העיתונאי-החוקר לשעבר, הכריז היום רשמית על מועמדותו לכנסת. רוזנטל הכריז על כך באירוע תקשורתי משותף לו וליושבת ראש מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ', בבית המפלגה. יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ שלי יחימוביץ', הכריזה: "מיקי הולך להיות אחד המסבירנים שלנו בתחום החברתי".'

"הכנסת - לא משאת נפש". יחימוביץ' ורוזנטל. (צילום: זאב ינאי)
"הכנסת - לא משאת נפש". יחימוביץ' ורוזנטל. (צילום: זאב ינאי)

"את כל חיי הבוגרים והמקצועיים הקדשתי להגנה על האזרח הקטן, שהרגיש שהמדינה ובעלי השררה רק לוקחים ממנו עוד ועוד", אמר מיקי רוזנטל. "לצערי, משנה לשנה יותר ויותר אזרחים מרגישים שהם נרמסים על ידי בעלי הכוח והיום זוהי תחושתם של מרבית אזרחי ישראל.

"את עבודתי כעיתונאי עשיתי באמצעות ביקורת על הממסד, על דרך התנהלות הביורוקרטיה, על דרך קבלת ההחלטות של נבחרי ציבור, על השלטון שמאפשר לטייקונים להתעשר על חשבון הציבור, על הפערים הבלתי נתפסים בין עניים לעשירים במדינה ועל רמיסת החלש", אמר רוזנטל. "כשקיבלתי פנייה משלי, להצטרף למפלגת העבודה ולהתמודד על מקום ברשימה לכנסת, אמרתי לעצמי: הנה, יש לי הזדמנות להשפיע על שינוי פני החברה הישראלית ולהגן על האזרח הקטן שאני נלחם למענו שנים במקום בו מתקבלות ההחלטות. וחשוב מאוד – אני מכיר היטב ומעריך מאוד את שלי יחימוביץ', והיא דוגמה למישהי שבאה מהחוץ והצליחה לעשות מספסלי הכנסת שינויים חשובים".

"אני מאמין, שמפלגת העבודה בראשות שלי יחימוביץ', יחד עם שילוב של ותיקים וחדשים במפלגה –  תביא לבוחר הישראלי מפלגה שתעשה את השינוי החברתי-כלכלי העמוק שישראל כל כך זקוקה לו", אמר רוזנטל. "הכנסת היא לא חלום ולא הייתה משאת חיי, היא כלי להמשיך במאבקי למען האזרח הקטן. אני משוכנע שכחבר כנסת במפלגת העבודה – אצליח, יחד עם שלי ועם חברים אחרים, להביא שינויים לטובה. אנחנו נוכל לשנות את פני החברה – כדי שתהיה צודקת יותר, שוויונית יותר ואנושית יותר. את העבודה הזאת באתי לעשות. ואני מאמין שהציבור ייתן למפלגת העבודה תמיכה עצומה. אנחנו כבר רואים את זה – והמגמה עוד תתחזק".

יחימוביץ' איחלה לרוזנטל בהצלחה: "אני מקבלת בברכה ובשמחה את מיקי רוזנטל. מיקי הוא תוספת רצינית ביותר, בולדוזר ובולדוג אמיתי, שיביא את כל האנרגיות ואת תפיסת העולם שלו, שאני מאוד מזדהה איתה, למפלגת העבודה. אני שמחה על הצטרפותו. הוא הולך להיות אחד המסבירנים שלנו, בוודאי בכל מה שקשור לסדר היום החברתי ולעוצמת היתר שניתנה כאן בעשור האחרון לבעלי ההון על חשבון הציבור הרחב. אני מאחלת לו בהצלחה".

מיקי רוזנטל, יליד 1955, נשוי ליועצת חינוכית ואב לשלושה וגר בגבעתיים. רוזנטל היה ממקימי עיתון "חדשות" ורכז המערכת במקומון התל אביבי "העיר". ב"ידיעות אחרונות" שימש כסגן העורך. לאחר מכן, מונה לסמנכ"ל תוכן של חברת החדשות של ערוץ 2 והגיש תוכניות טלוויזיה, בהן "בולדוג" בערוץ 8 ו"בולדוזר" בערוץ 2, וכן את סדרת הדרמה-תיעוד "המפצחים" בערוץ 2. רוזנטל מוכר בין השאר בזכות סרטו "שיטת השקשוקה", ובזכות התחקירים שהוא ביצע בתכנית "המקור" בערוץ עשר ממנה פרש בשידור חי ביום שלישי האחרון.

1 Comment

  1. עמי שחר
    19 באוקטובר 2012 @ 23:01

    והיכן התגובה שהעליתי כאן?….

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן