Skip to content

מירוץ אלטרנטיבי בת"א: לא חובה ללבוש נייקי

במירוץ הלילה לא יינתן למי שלא ילבש את החולצה הנכונה לגשת למשפך ההזנקה. אתם הבנתם? רוצים לרוץ במירוץ מושקע ויקר ומהנה ביותר? תלבשו את החולצה שיתנו לכם ואל תשאלו שאלות. אצלנו אפשר לרוץ עם חולצה מהבית והריצה - חינם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ביום חמישי הקרוב (25/10/12) יאספו בפארק הירקון כ-1,000 רצים ויערכו מירוץ חופשי וחינמי לחלוטין. גם אנחנו נרוץ שם עשרה ק"מ שטוחים ומדודים. נלבש מה שנלבש, נביא מים מהבית וגם נשתה מהברזיות שבפארק. גם זה חינם.

לחולצתנו נצמיד מספר מירוץ (הח"מ הוא מספר 780, אם חשבתם לבוא לעודד). את המספר נדפיס בבית על דף מדפסת רגיל לגמרי ואפשר גם לצייר אותו ממש בידיים.

הסיבה שאני מספר לכם את כל הדברים האלה היא שבשבוע הבא (יום ג' 30/10/12) יתקיים בתל אביב מירוץ הלילה של תל אביב 2012. אפשר לקרוא לזה גם מירוץ הלילה של נייקי.

איור: ליאת שנהב
איור: ליאת שנהב

מירוץ הלילה של נייקי, דרך אגב, הוא המירוץ המדליק ביותר המתקיים במקומותינו. החל מחימום מקפיץ בכיכר העיר, נמשך בהופעה חיה (בשנה שעברה היו אלה הדג נחש ושנה קודם DJ סקאזי, שנתנו הופעות מרהיבות ומושקעות) והכול בתלבושת אחידה (ואיכותית) של יצרן האופנה האמריקני/ הסיני/הזה. בהמשך עובר המירוץ דרך כמה תחנות מוסיקה, אפקטים מרהיבים של אור ולייזר ועוד. קו הסיום של המירוץ הוא בפארק הירקון עם ארטיקים, יוגורטים ועוד ועוד. יכול להיות שלמירוץ הלילה של נייקי יש תקציב גדול יותר מכול מירוץ אחר המתקיים כאן. זה טוב וזה יפה וזה גם מדאיג מאוד.

במירוץ הלילה של נייקי, רצים ברחובות הראשיים של העיר הגדולה (אבן גבירול, רוקח ועוד) והכול בחסות העירייה. פה קבור הכלב.

בואו נעשה סדר: באביב מתקיים בתל אביב מרתון מלא (42.2 ק"מ) וגם חצי מרתון (21.1 ק"מ) וגם מירוצי 10 ק"מ ופחות מכך. גם לאירוע הזה (מרתון תל אביב 2013) תסגור העירייה רחובות שלמים והעיר כולה תלבש חג ותצא לרוץ ולעודד. גם לאירוע הזה ישנם חברות הממנות אותו, אולם אין אף ספונסר שבלעדיו המירוץ יעמוד או יבוטל. במרתון ת"א מחלקים חולצות נהדרות (בד"כ אדידס), אולם אין שום חובה ללבוש אותן.

במירוץ הלילה – כך אנו מבינים מהפרסומים – לא יינתן למי שלא ילבש את החולצה הנכונה לגשת למשפך ההזנקה. אתם הבנתם? רוצים לרוץ במירוץ מושקע ויקר ומהנה ביותר? תלבשו את החולצה שיתנו לכם ואל תשאלו שאלות. במרתון ת"א תקבלו מספר צבעוני מפלסטיק, תחברו אותו לחולצתכם, איזו שתבחרו, בעזרת 4 סיכות ביטחון (מצורפות) וגשו למשפך ההזנקה. ההבדל הדק הזה הוא גדול מאוד. ממירוץ הלילה של נייקי נודף ניחוחו המתקתק של הממון וחיבורו המקושר עם העירייה.

נסכם:

צויץ קרן
צויץ קרן

אנחנו אוהבים לרוץ ואוהבים אירועי ריצה. ניפגש ביום ה' 25/10 ב-20:00 סמוך לשבע תחנות. נרוץ שם בלי לשלם שקל על כך.

אל תבינו לא נכון: לפעמים אנחנו מוכנים לשלם על השתתפות, על מדידת זמנים, חסימת רחובות וכו'. אנחנו אוהבים אירועי ריצה מתוקתקים ומוכנים לשלם בשביל זה. אנחנו לא אוהבים שיאמרו לנו מה ללבוש ומאיזה יצרן לקנות והכי גרוע – אנחנו סולדים מאירועי ריצה שריח הממון והשלטון נודף מהם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן