Skip to content

חיים גורי ויהודית רביץ בעצרת לציון 17 שנה לרצח רבין

העצרת תתקיים במוצ"ש, 27.10.12, בשעה 19:30 בכיכר רבין בתל-אביב תחת הכותרת: "זוכרים את הרצח – נאבקים על הדמוקרטיה". בין המשתתפים גם הרב בני לאו, שרת החינוך לשעבר יולי תמיר, העיתונאי נזיר מג'לי והרב אבי גיסר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
בלי פוליטיקאים. רבין. צילום: Sgt. Robert G. Clambus , ויקיפדיה

17 שנים חלפו מאז הרצח הנורא של ראש הממשלה יצחק רבין. 17 שנים, שבהן האלימות גברה, ההסתה נמשכת וחלקים קיצוניים בעם מצפצפים על הדמוקרטיה.

העצרת המרכזית לציון 17 שנים לרצח, תתקיים במוצ"ש, 27.10.12, בשעה 19:30 בכיכר רבין בתל-אביב תחת הכותרת: "זוכרים את הרצח – נאבקים על הדמוקרטיה". בין המשתתפים: המשורר חיים גורי, הרב בני לאו, שרת החינוך לשעבר יולי תמיר, העיתונאי נזיר מג'לי והרב אבי גיסר.

בין האמנים שיופיעו בעצרת: יהודית רביץ, שלומי סרנגה, נועם רותם, שלמה בר, אפרים שמיר ויהודה קיסר. בעצרת יוקרנו סרטונים נדירים, אשר יציגו את ההסתה שקדמה לרצח ואת ביטויי האלימות והגזענות היום.

העצרת המרכזית תשים דגש על הדמוקרטיה, תוך התייחסות להסתה שקדמה לרצח רבין ולפגיעה האנושה בדמוקרטיה היום.

מגוון הדוברים והאמנים, השונים בתפיסת עולמם, יציגו חזית אחידה בנכונותם להיאבק על הדמוקרטיה ולקבלת כללי המשחק הדמוקרטיים. בעצרת לא יופיעו פוליטיקאים מכהנים או מתמודדים לכנסת.

למרות שהעצרת פוליטית, כי הרצח היה פוליטי, מארגני העצרת קוראים לכל חלקי הציבור – ימין ושמאל, חילונים ודתיים, שמאמינים בדמוקרטיה ומתנגדים להסתה ולאלימות – להגיע לכיכר.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן