Skip to content

רמת-השרון הנגישה 47 תחנות אוטובוס בעיר

במסגרת מיזם עירוני ביצעה העירייה עבודות שכללו החלפת תחנות אוטובוס, יישור מפלסים, סילוק מפגעים, הוספת מאחזי יד וסימון רחבות ההיערכות הצבועות בכחול לצד סככות ההמתנה, ומסמנות לנהגי האוטובוסים את מקום העצירה הנדרש
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ברגישות ובנגישות: במסגרת המיזם העירוני "רמת השרון – עיר לכל תושביה" שמטרתו להפוך את רמת השרון לעיר נגישה ומסבירת פנים לכלל תושביה ומבקריה, יצאו השבוע סגנית ומ"מ ראש העיר שירה אבין, נציגי עירייה ובני נוער מתנדבים להדביק מדבקות נגישות על גבי תחנות האוטובוס הנגישות בעיר.

העירייה השלימה את הפעימה הראשונה של הנגשת תחנות האוטובוס בעיר, הכוללת  עבודות להתאמת הנגישות ב-47 תחנות ברחבי העיר. העבודות כללו החלפת תחנות אוטובוס, יישור מפלסים, סילוק מפגעים, הוספת מאחזי יד וסימון רחבות ההיערכות הצבועות בכחול, לצד סככות ההמתנה אשר מסמנות לנהגי האוטובוסים את מקום העצירה הנדרש לפתיחת הכבש – דבר המאפשר עלייה וירידה בטוחה של אנשים עם מוגבלות לאוטובוס.

סגנית ראש העירייה שירה אבין ובני נוער מתנדבים בתחנת אוטובוס שהונגשה לנכים (צילום: דוברות רמה"ש)
סגנית ראש העירייה שירה אבין ובני נוער מתנדבים בתחנת אוטובוס שהונגשה לנכים (צילום: דוברות רמה"ש)

תחנות אוטובוס נגישות מאפשרות לציבור הרחב להשתמש בתחבורה הציבורית באופן בטוח, מכובד ועצמאי. העירייה נערכת לביצוע עבודות התאמות הנגישות בתחנות האוטובוס הנותרות במהלך השנה הקרובה. בשבועות הקרובים יחלו עבודות להנגשת חניות הנכים ברחוב סוקולוב והתאמתם לתקנות הנגישות.

במסגרת מהפיכת הפיתוח והתשתיות בכל רחבי היישוב, עיריית רמת-השרון הגבירה בשנים האחרונות את פעילויותיה לשיפור הנגישות של הנכים תושבי העיר. ברחבי הישוב בוצעו סדרת עבודות הנגשה, הכוללות הנמכת מדרכות והצבת אבני שפה מיוחדות בסמוך למעברי חצייה, המהוות סמן בולט שיקל על עיוורים לחוש ולהתמקם בסמוך לכבישים. בין היתר נערכה העירייה  לסימון, שילוט וצביעה של מקומות חנייה לנכים ברחבי העיר.

1 Comment

  1. תושב שנמאס לו
    13 בנובמבר 2012 @ 15:10

    יש גבול עד כמה העיריה יכולה לזלזל באינטיליגנציה של התושבים שלה :
    לא נעשתה שום עבודת הנגשה למעט סימון ריבועים כחולים להמתנה של נכים ליד תחנות האוטובוסים ,פרוייקט שנעשה בערים נוספות מבלי לעשות על זה יחסי ציבור.
    המדרכות ברמת השרון לא נגישות בעליל לנכים ,וכל עובר אורך שעובר ברחוב הראשי (סוקולוב) ונאלץ לתמרן בין עמודי חשמל ומדרכות צרות מכיר את זה היטב.
    עיריית רמת השרון היא היחידה מערי השרון שמתנגדת להצבת שילוט אלקטרוני בתחנות האוטובוס והזילזול בפניות התושבים בעניין הזה ממש מביש.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן